Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:12:02 GMT

نقش جهان آماده میزبانی نبود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۲۳۳

نقش جهان آماده میزبانی نبود

ظرفیت ورزشگاه فولادشهر اصفهان 10760 نفر است و امروز باشگاه ذوب آهن 10700 بلیط به هواداران فروخته است.

به گزارش" ورزش سه"  حمیدرضا دادخواه سرپرست دبیری هیات فوتبال استان اصفهان ، با بیان این موضوع درباره انجام بازی در ورزشگاه فولاد شهر با وجود اینکه گفته شده بود بازی در نقش جهان برگزار می شود گفت:« با توجه به شرایطی که ورزشگاه فولاد شهر داشت تصمیم گیری شد بازی را از فولاد شهر به ورزشگاه نقش جهان ببریم اما متاسفانه  بعد از بازی سپاهان و استقلال زمین باید هوادهی  و ترمیم می شد و  امکان انتقال بازی به نقش جهان عملا وجود نداشت و به همین خاطر  تصمیم بر این شد بازی در فولادشهر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او درباره حضور تماشاگران در این مسابقه هم گفت:« قرار بر این شد که ده درصد ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد اما باشگاه ذوب آهن برنامه ریزی کرده بود که اگر تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس بیایند تقسیم بلیط را 50-50 کند.»

 

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره حضور بیشتر تماشاگران میهمان در ورزشگاه پرسیده بود گفت:«ظرفیت ورزشگاه ساعت 15 تکمیل شده بود و من فکر نمی کنم کسی بدون بلیط وارد ورزشگاه شده باشد. ظرفیت ورزشگاه فولاد شهر 10760 نفر است و باشگاه 10700 بلیط فروخته است.»

ورزشگاه فولاد شهر ورزشگاه نقش جهان بازی ذوب آهن و پرسپولیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه فولاد شهر ورزشگاه نقش جهان بازی ذوب آهن و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان لیگ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از این از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شد.

کد خبر 6088025

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸