Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا - استاندار یزد گفـت: تقویت تشکل های مردمی در پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی به خصوص در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر، نقش آفرین است .

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز چهارشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: تشکیل و تقویت این تشکل ها در استان کاری مهم و مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تاکنون در این زمینه کارهای خوبی در سطح استان انجام شده، تداوم آنها با همکاری دستگاه های مرتبط مسئول و مردم را به عنوان یک ضرورت خواستار شد.
استاندار یزد گفت: کمیته های مختلفی زیر مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارند که باید آنها بیش از گذشته وظایف خود را جدی انجام دهند.
به گفته طالبی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید در عمل، ترسیم کننده نقشه راه و تسهیل کننده روندها فعالیت ها برای رسیدن به اهداف و وظایف قانونی باشد.
وی بیان داشت: بهره گیری از دیدگاه افراد آگاه و دانشگاهیان در مبارزه و پیشگیری از استعمال مواد مخدر جزو برنامه های مهم است که باید همواره از آنها استفاده کرد.
استاندار یزد همچنین به اهمیت بهره گیری از طرح ها و برنامه هایی که در سطح محلات مختلف برای مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته اشاره کرد و گسترش آن را مورد تاکید قرار داد.
طالبی گفت: جلب مشارکت مردم در امر مبارزه با توزیع و تقاضای مواد مخدر و حوزه درمان اعتیاد موضوع اساسی است که باید همواره مدنظر جدی قرار گیرد .
در این جلسه برخی از مسئولان گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر و ضرورت فعالیت های فرهنگی تاکید کردند.
نهادهای مسئول استان هنوز گزارشی از میزان کشف مواد مخدر، تعداد متهمان و خودروهای توقیف شده سال 1397 در اختیار رسانه ها قرار ندادند.
یزد نقش موثری در ارتباط استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي مبارزه با مواد مخدر تشكل ها يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!