Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@16:17:34 GMT

تاکید امام جمعه یزد بر ایجاد اشتغال مولد در روستاها

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۴۸۰

تاکید امام جمعه یزد بر ایجاد اشتغال مولد در روستاها

به گزارش شامگاه چهارشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: برای تحقق اشتغال باید دستگاه های اجرایی با کمک بخش خصوصی وظایف خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: باید زمینه عمران و آباد شدن مجدد تمام روستاهایی که امکان زندگی در آنها فراهم است به وجود آید و یکی از راه های اصلی آن توجه به اشتغال مردم و جوانان آن مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته امام جمعه یزد هم اکنون با طرح‌هایی که در حال حاضر در انجام می شود خیلی جلوی مهاجرت به شهرها گرفته نشده و خرید و فروش‌هایی هم که در این مناطق صورت می‌گیرد بیشتر برای اسکان موقت است و اسکان دائم خیلی به وجود نمی‌آید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بیان داشت: این که امکانات در روستاها افزایش یابد و برای گردشگری مورد استفاده قرار گیرد از یک جهت خوب است ولی اینکه مردم برای زندگی دائم به روستاها نروند خوب نیست.
ناصری یزدی با تاکید بر اینکه قصد حضرت امام (ره) از تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خانه‌دار شدن افرادی بود که فاقد مسکن هستند تصریح کرد: الان باید اولویت در این زمینه قرار گیرد و به افرادی که مسکن ندارند کمک صورت گیرد تا خانه‌دار شوند.
امام جمعه یزد افزود: به ویژه در روستاها در صورتی که افرادی فاقد مسکن و منزل مسکونی هستند باید تمهیداتی اندیشیده شود که بتوانند زمین داشته باشند و انگیزه بالاتری برای ماندگاری در آن روستا برای آنها فراهم شود.
ناصری یزدی تاکید کرد: در بحث اشتغال همانگونه که بیان شد باید زمینه ای فراهم شود که هم مردم جذب روستاها شوند و هم اقدام موثری در راستای کاهش مشکلات اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام جمعه انقلاب اسلامی ایجاد اشتغال زمین یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود