Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:19:40 GMT

بهداشت ودرمان خدمات مطلوبی به سیل زدگان شعیبیه ارایه داد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۴۹۸

بهداشت ودرمان خدمات مطلوبی به سیل زدگان شعیبیه ارایه داد

اهواز - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشکده علوم پزشکی شوشتر خدمات مطلوبی به سیل زدگان شعیبیه ارایه داد و اینکه افراد مستقر در اردوگاه ها سالم در حال بازگشت به خانه ها هستند موید این ادعا است.

قاسم جان بابایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در شعیبیه شوشتر بیان کرد:همزمان با جابجایی مردم از منازل به سمت اردوگاه های سیل زده، تیم های بهداشت و درمان در اردوگاه ها مستقر شدند و برای درمان و پیگشیری از عفونت های ناشی از سیل تمهیدات لازم را پیش بینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: کنترل ها و نمونه گیری آب شرب و مواد غذایی به صورت روزانه و گاهی چندین مرتبه در روز از اقدامات این تیم ها بود چرا که عفونت های روده ای مهم ترین نگرانی پس از سیل است.
وی افزود:در مورد گروه های پرخطر مثل کودکان، زنان باردار و بیماران مزمن و عفونت های پوستی و بیماران سلامت روان نیز تیم های بهداشتی، نسبت به شناسایی و مراقبت آنها اقدامات خوبی انجام دادند.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: استقرار متخصصان به ویژه متخصصان اطفال، زنان و زایمان داخلی و...، و ارایه خدمات به ساکنان اردوگاه ها باعث رضایتمندی مردم سیل زده شده است.
طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه و رهاسازی آب از سد کرخه و دز به دلیل بارش شدید باران در خوزستان و بالا دست باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق خوزستان شده است.
بر اساس این گزارش تاکنون 270 روستا در خوزستان به صورت کلی و جزیی تخلیه شده اند که از این تعداد 114 روستا دچار آبگرفتگی شده اند.
طغیان رودخانه دز منجر به در محاصره قرار گرفتن 19 روستای بخش شعیبیه شوشتر و بیش از 30 روستای این بخش شد.
شعیبیه از توابع شوشتر در استان خوزستان شامل 58 روستا با 22 هزار نفر جمعیت است.
6037/ 7159

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان سيل 98 شعيبيه شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان