Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:42:24 GMT

شورای شهر تبریز 3.6 میلیارد ریال به مناطق سیل زده کمک کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۶۳۱

شورای شهر تبریز 3.6 میلیارد ریال به مناطق سیل زده کمک کرد

تبریز-ایرنا- با موافقت و رای مثبت اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، لایحه دو فوریتی کمک سه میلیارد و 600 میلیون ریال شهرداری این شهر به استان‌های سیل‌ زده ایلام و لرستان، خوزستان و گلستان تصویب شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این لایحه در 119 امین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید که طی آن شهرداری به ‌زودی در قالب ارسال اقلام مورد نیاز، 110میلیون تومان به شهرستان آق ‌قلا در استان گلستان و 250میلیون تومان به استان‌های ایلام، خوزستان و شهرستان پل‌دختر در استان لرستان مساعدت می ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار تبریز این جلسه گزارشی از سفر خود به همراه استاندار آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورا به استان‌های سیل‌زده ایلام و لرستان ارایه کرد و گفت: سیلاب در استان ایلام خوشبختانه خسارات سنگینی وارد نکرده اما به ‌دلیل محصور شدن چند روستا نیاز است که با قایق، خوراک مورد نیاز به خانواده‌های آسیب‌ دیده ارایه شود.
ایرج شهین باهر اضافه کرد: دستگاه‌های مختلف استان به‌ ویژه سپاه عاشورا حضور پررنگی در مناطق سیل ‌زده دارند و روزانه بیش از هفت هزار پرس غذای گرم توسط موکب شهدای آذربایجان شرقی در ایلام توزیع می ‌شود.
وی با اشاره به حضور خود در شهرستان سیل‌زده پل ‌دختر لرستان، گفت: در این شهرستان سیل خسارات بسیار سنگینی وارد کرده و بیشتر بخش‌های پل‌دختر زیر آب رفته است؛ به همین‌خاطر ساکنان آن منطقه همچنان چشم‌انتظار مساعدت‌های هم ‌وطنانشان هستند.
شهین باهر تداوم مساعدت‌های شهرداری تبریز به مناطق سیل‌زده را ضروری دانست و از اعضای شورای شهر درخواست کرد در این راستا مجوزهای لازم را صادر کنند.
به گفته وی شهرداری تبریز تاکنون 4 گروه امدادی برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان، لرستان و ایلام اعزام کرده است.
3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث سيل شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید

سیروس نادری زرنه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حداکثرسرعت باد ایستگاه‌های هواشناسی تا ساعت ۷/۳۰ صبح امروز کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

ارکواز ۸۰

آبدانان ۶۵

دهلران ۶۵

ایوان ۵۸

سرابله ۵۴

ایلام ۵۱

هلیلان ۴۴

مهران ۴۰

دره شهر ۴۹

بدره ۳۰

لومار ۲۲

کد خبر 6087181

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید