Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@21:31:48 GMT

موفقیت جوانان ایرانی موجب حسادت دشمنان شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۷۱۲

موفقیت جوانان ایرانی موجب حسادت دشمنان شده است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دوران جوانی دوران پر تلاطمی است کفت: امروز شاهد جوانانی هستیم که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و موجب حسادت دشمنان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» عصر امروز (چهارشنبه،28 فروردین) به مناسبت روز جوان و تولد حضرت علی‌اکبر در دیدار با نخبگان و برگزیدگان جوان استان گفت: حسن زیبا زیستن در کنار هم، معلول اختلاف در اندیشه‌ها، وحدت در مسیر و آرمان واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم اهمیت علم و دین در کنار هم اظهار کرد: حوزویان و دانشگاهیان باید یکدیگر را در رسیدن به اهداف متعالی یاری کنند، در طول تاریخ ایران استعمارگران تلاش داشتند که این دو عرصه را از یکدیگر جدا کنند و از بزرگترین دستاورد‌‌های انقلاب این بود که توانست این باور را در این دو عرصه ایجاد کند که هر دو در مسیر دانش و تعالی انسان‌ها تلاش می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دوران جوانی دوران پر تلاطمی است افزود: امروز شاهد جوانانی هستیم که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و موجب حسادت دشمنان شدند. دوره جوانی دوره نشاط وشور، ابتکار و خلاقیت است و در همه ادوار تاریخ پیشرفت‌های مهم از جوانان نشأت گرفته است.

 

وی ادامه داد: بهترین دورانی که انسان می‌تواند خودش را سنجیده و با معرفت دینی آشنا کند دوران جوانی است همچنین دوران کسب تهذیب هم همین دوران است.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به گرایش‌های حزبی جوانان گفت: اینکه در این دوران جوانان گرایش‌های حزبی و سیاسی پیدا می‌کنند به این دلیل است که خاصیت این دوره همین است لذا مسئولین و متولیان نباید بترسند اما باید آینده‌نگر باشند.

 

وی با بیان اینکه دوره جوانی دوران سختی است اذعان کرد: این دوره، هم برای جوانان و هم برای متولیان امر دوره سختی است چون آنها باید جوانان را حمایت، هدایت، جهت دهی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دوره جوانی دارای آفاتی است گفت: آفاتی چون کسالت، تصریح در گرایش‌ها و مورد هدف بودن دشمنان آفاتی هستند که برای جوانان در این دوره‌ی نورانی  پر فراز و نشیب ممکن است پیش آید.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان سیل خسارت سیل خبرگزاری شبستان مسابقات قرآن سیل خوزستان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نیمه شعبان وحدت حوزه و دانشگاه جوانان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • (عکس) هادی چوپان دچار شیدایی شده است؟
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور