Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ دانایی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان خوسف با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز در مرحله آموزشگاهی اقدام خوبی بود که امسال برگزار شد، گفت: با تلاش اعضای مجمع خیرین خوسف، این شهرستان رتبه نخست جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز در مرحله آموزشگاهی را در استان کسب کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال‌های گذشته به لطف خدا و خیرین مدرسه ساز اقدامات خوبی انجام شده و به همت بزرگ‌ترین خیّر مدرسه ساز استان پنج واحد آموزشی در سطح شهرستان خوسف در روستای گل و حومه و اردودگاه دانش آموز، خوابگاه شبانه روزی و کودکستان، مرکز آموزشی به بهره برداری رسیده است.


دانایی گفت: در سال جاری مدرسه خاندان فریدی به صورت مشارکتی و توسط خاندان فریدی در حال تاسیس است که هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم اداره نوسازی تمهیدات لازم را داشته باشند تا روند احداث مدرسه با سرعت بیشتری انجام و در مهرماه به بهره برداری برسد چرا که خیّر تعهدات خود را در اسرع وقت و به صورت کامل و جامع انجام داده است.


مدیرآموزش و پرورش شهرستان خوسف بیان کرد: نمازخانه دبستان برکت با متراژ ۱۵۵ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان با تجهیزات کامل و سیسم گرمایشی و هوشمند ساخته و افتتاح شده است.


دانایی با بیان اینکه ۳۰ هزار متر مربع در روستای امین آباد با ارزش بالغ بر یک میلیارد تومان در راستای احداث اردودگاه دانش آموز توسط خیّر امینی اهدا شده است، گفت: با همت این خیّر، دومین اردوگاه دانش آموزی شهرستان خوسف احداث خواهد شد.


وی ادامه داد: همچنین با همت خیرین مدرسه‌ای در روستای بیشه با کمک خیر و اداره نوسازی ساخته خواهد شد.


دانایی عنوان کرد: سپاه پاسداران شهرستان خوسف همت خوبی به همراه گروه‌های جهادی داشته است و چهار واحد آموزشی کف سازی و بتن ریزی توسط این نهاد، جهادگران و نیک اندیشان روستا‌های چاه اکبرآباد، چاه پنج تن، چاه قدس و چاه طالب آباد انجام شده که برای آن بالغ بر ۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


وی مجموع اعتبارات تعهده شده از سال گذشته تاکنون را یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از تعهد بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ۹۶ درصد آن محقق شد که بالغ بر یک میلیارد تومان بابت زمین ۳۰ هزار متری اردوگاه دانش آموز امین آباد و مدرسه‌ای در قسمت جدید شهر و نمازخانه‌ای در دبستان برکت و مدرسه در وستای بیشه و روستای چاه استقلال بود و ۱۰۰ میلیون تومان هم تعهد نقدی بود که ۶۰ درصد آن محقق شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان خوسف اظهار کرد: از مبلغ یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان اعتبار تعهد شده، تنها ۴۰ میلیون تومان محقق نشده است.


دانایی افزود: علی رغم اقدامات خوب در خصوص مدرسه سازی و مدرسه یاری در شهرستان خوسف، ولی هنوز هم کمبود‌هایی در این خصوص به دلیل مهاجرت مردم از روستا به شهر احساس می‌شود و در قسمت جدید شهر خوسف هنوز نیاز به ساخت مدرس ابتدایی و هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش داریم و بافت مدارس شهرستان خوسف به دلیل قدمت زیاد آن فرسوده است و نیاز به ایمن سازی دارد.
انتهای پیام/ب


نیاز مدارس خوسف به کمک خیران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۰ مدرسه در استان در طول دولت سیزدهم استانداردسازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ایرج کریمی امروز در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در طول دولت سیزدهم 780 کلاس درس در استان استانداردسازی شده است، اظهار داشت: این تعداد استانداردسازی کلاس درس در 110 مدرسه در سطح استان بوده است.

وی با اشاره به هزینه 60 میلیارد تومانی برای استانداردسازی کلاس‌های درس، مطرح کرد: مجموعا 690 میلیارد تومان به مجموعه نوسازی مدارس استان در دولت سیزدهم اختصاص داده شد که در بخش‌های مختلف احداث مدارس و تجهیز مدارس هزینه شده است. جهت حذف مدارس کانکسی، 19 مدرسه کانکسی در دستور کار قرار گرفته که برای 10 مدرسه تامین زمین شده و عملیات آن آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث یک هزار کلاس درس در استان، بیان کرد: 500 کلاس درس تخریب و نوسازی و 500 کلاس درس نیز احداث خواهند شد که نیازمند کمک خیرین مدرسه‌ساز در استان است.

کریمی با اشاره به اینکه 8 هزار کلاس درس از 10 هزار کلاس درس به سیستم گرمایشی مجهز هستند، ادامه داد: 42 میلیارد تومان برای ایزوگام و آسفالت مدارس در قالب هزینه قیر در سطح مدارس استان، صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بر اساس ماده 18 احداث مدارس آموزش و پرورش به ازای هر 200 واحد مسکونی یک مدرسه باید احداث شود، گفت: در منطقه منظریه شهرکرد 16 باب مدرسه مورد نیاز است. همت و کمک راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و خیرین در ساخت مدارس این منطقه نیاز است.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۰ خیرمدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز درچهارمحال و بختیاری
  • رویداد ۲۶ امین جشنواره خیرین مدرسه ساز دراستان بوشهر برگزارمی‌شود
  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس در کشور احداث می‌شود
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد