Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر در حاشیه دیدار استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت: خوشحالم که توانستیم این بازی را با برد به پایان برسانیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید توپ‌هایمان زودتر از اینها به گل تبدیل می‌شد اما کمی دچار بدشانسی بودیم ولی خوشبختانه در دقایق پایانی قائدی کار را تمام کرد و به یک برد خوب دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما به کورس قهرمانی بازگشتیم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در دیدارهای آینده همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نصیرزاده گفته است گل استقلال آفساید بود افزود: احتمالاً نصیرزاده بازی را تماشا نکرده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد قرارداد آیاندا پاتوسی هم تصریح کرد: پاتوسی بازیکن استقلال است. مطمئن باشید قرارداد او تمدید خواهد شد. ما پول این بازیکن را آماده کرده ایم و در پایان فصل برای تمدید دوباره قرارداد او، مطالباتش را پرداخت خواهیم کرد. پاتوسی به استقلال علاقه مند است و دوست دارد همچنان در این تیم بازی کند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا اختلافات شما با سرمربی تیم همچنان وجود دارد، گفت: خیر، هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد و همه تلاش می‌کنیم تا استقلال موفق باشد.

کد خبر 4594192

منبع: مهر

کلیدواژه: آیاندا پاتوسی ماشین سازی تبریز تیم فوتبال استقلال تهران علی خطیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف

آفتاب‌‌نیوز :

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس