Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:48:50 GMT

همکاری باشگاه سپاهان با اشتوتگارت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۳۵۰

همکاری باشگاه سپاهان با اشتوتگارت

قرار است به زودی همکاری باشگاه سپاهان با اشتوتگارت آلمان آغاز شود. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه سپاهان, اریک استرادینگر, رئیس باشگاه ام.‌تی‌.وی. اشتوتگارت به همراه الکس رویز از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان با حضور در دفتر باشگاه سپاهان با تابش، مدیر عامل این باشگاه و محمد علی بصیریان مدیر آکادمی فوتبال سپاهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این دیدار، تبادل نظر درباره آغاز همکاری‌های آکادمیک ورزشی دو باشگاه و همچنین ارتقای سطح تیم‌های پایه و دیگر مراودات ورزشی بیان شده است.

در ادامه مدیران باشگاه ام.تی.وی. اشتوتگارت آلمان با امیر قلعه‌نویی، سرمربی طلایی‌پوشان سپاهان دیدار و گفت‌وگو کردند و دقایقی پیرامون همکاری‌های متقابل در زمینه فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

باشگاه ام.تی.وی. اشتوتگارت آلمان در سال 1843 تأسیس شده و یکی از با سابقه‌ترین باشگاه‌های آلمان به شمار می‌آید که در زمینه کشف استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف و پرورش آنها به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. در این میان می‌توان به سامی خدیرا، گومت و مالز بومل اشاره کرد که این باشگاه به فوتبال دنیا معرفی کرده است.

شجاع خلیل‌زاده دیدار با سپاهان را از دست دادقلعه‌نویی: خوشحالم با شکست سپاهان مربی‌شان را بالا می‌اندازند، انگار قهرمان آسیا شده‌اند

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم