Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@04:46:59 GMT

مدل محرک توسعه مازندران هفته آينده ابلاغ مي شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۴۵۷

مدل محرک توسعه مازندران هفته آينده ابلاغ مي شود

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - استاندار مازندران گفت : مدل محرک توسعه مازندران طراحي شده است و ظرف هفته آينده به دستگاهها ابلاغ خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري مازندران ، احمد حسين زادگان در جلسه مشترک شوراي اداري شهرستان هاي محمودآباد و نور افزود : اين مدل‌ شبيه مدل‌ جهادي دهه 60 است که بر اساس ظرفيت ها و توانمندي ها ، دستگاهها بايد پاي کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اعلام اين که نقش همه دستگاهها از صدا و سيما گرفته تا نيروهاي نظامي و انتظامي و ساير دستگاهها در مدل محرک توسعه به درستي تعريف شده است ، توضيح داد د: هسته اي در شهرستان ها تشکيل مي شود که فرماندار، نماينده مجلس و امام جمعه به عنوان پايه هاي اصلي و يک معاون استاندار و مديرکل به عنوان معين آن شهرستان محسوب مي شوند و سپاه هم در کنار ما به عنوان معين شهرستان ها انتخاب مي شود و بخش هاي خصوصي هم ورود پيدا مي کنند.
حسين زادگان هدف از اجراي مدل محرک توسعه را ايجاد اشتغال در مناطق محروم با استفاده از تسهيلات کم بهره دولتي و کمک ساير نهادهاي اجرايي برشمرد و تاکيد کرد : بايد از ظرفيت نمايندگان استان براي توسعه همه جانبه استان بهره مند شويم.
استاندار مازندران با بيان اين که همه بايد در کنار هم به توسعه مازندران اهتمام کنيم، گفت : از حواشي بايد بپرهيزيم و با ظرفيت هاي استاني و ملي جايگاه و حق مردم مازندران را محقق نماييم.
وي يکي از راههاي ساده حل مشکلات استان و دستيابي به توسعه با نگاه به رضايتمندي مردم را حضور در بين مردم و برگزاري جلسات رو در رو و شنيدن مشکلاتشان برشمرد و افزود : ارتباط هرچه نزديک تر با مردم به رفع مشکلات کمک شاياني مي کند.
** نسخه شفابخش اقتصادي
نماينده عالي دولت در مازندران همچنين با اشاره به اين که شعار امسال هم نشان از شناخت عميق و دقيق رهبر فرزانه انقلاب در موضوعات مختلف از جمله اقتصاد دارد، گفت: در تحريم ظالمانه و غيرقانوني مردم تحت فشار قرار مي گيرند و ضرورت دارد تا برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و نگاه به ظرفيت هاي درون به عنوان نسخه شفابخش اقتصاد کشور در دستور کار قرار گيرد.
وي با بيان اين که امروز جز اتکا به اقتصاد داخلي و حمايت از توليد و رونق آن راهي نداريم و با حفظ اشتغال موجود بايد به افزايش اشتغال کمک کنيم، اظهار داشت: ايران در برخورداري از منابع اقتصادي و نيروي انساني نخبه و فعال کشوري غني است اما مقاومت هزينه و تحمل مشکلات را در بردارد که بايد با تحقق اقتصاد مقاومتي و رونق توليد، فشارهاي اقتصادي به مردم کاهش يابد.
استاندار مازندران با اشاره به اين که دشمن امروز به دنبال از بين بردن سرمايه هاي اجتماعي است، ليکن اين سرمايه خوشبختانه از بين نرفته است و بايد بموقع درک و مديريت شود، گفت: هوشياري عالمانه رهبري، اعتقادات مردم و تعصبات ملي قطعا ما را از اين امتحان بزرگ نيز سربلند بيرون مي آورد.
وي با بيان اين که کار احمقانه ترامپ و دولت آمريکا در گنجاندن نام سپاه انقلابي ايران در فهرست تروريستي باعث وحدت بيشتر ملت بزرگ ايران شد، عنوان کرد: ملت ايران چون احساس کردند که بيگانه به دنبال تضعيف سازمان ها و نهادهاي ارزشي و مردمي کشور از جمله سپاه بود، اندک اختلاف سليقه ها را نيز کنار گذاشتند و با اتحاد مثال زدني جواب دشمنان را دادند.
حسين زادگان با اشاره به اين که بزرگترين مشکل دشمن اين است که ملت قهرمان ايران را هنوز هم نشناخته است، افزود: مردمي که طعم استقلال و آزادي را چشيده اند را نمي توان تسخير کرد اما دشمنان درتلاش براي انحراف مردم ما هستند که با تقويت همدلي بين مردم و مسئولان اين نقشه هم نقش بر آب خواهد شد.
1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم و آفتابی تا نیمه هفته در مازندران

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای استان تا سه شنبه با آسمانی صاف و قسمتی ابری و روند افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • هوای گرم و آفتابی تا نیمه هفته در مازندران
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی