Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت معدنی صنعتی گل گهر ناصر تقی زاده در جمع صمیمی کارکنان و مدیران شرکت ضمن قد دانی از همراهی انان طی سال گذشته افزود: در این راستا امیدواریم در اکتشاف ها بتوانیم به ذخایر بیشتری در منطقه گل گهر و سایر نقاط کشور، دست پیدا کنیم.
وی همچنین جهش تولید از 13 به 27 میلیون تن را موفقیتی مهم برای این شرکت و کارکنان آن دانست و گفت: افزوده شدن 7 تا 8 میلیون تن به ظرفیت فعلی گل گهر تا سال 99،امکان استفاده از ظرفیت 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون تنی آهن اسفنجی گل گهر برای بازارهای داخلی و خارجی از مهمترین برنامه های گل گهر است.
وی گفت: احساس وظیفه شرکت گل گهر و کارکنان آن در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نام گرفته است، به مراتب سنگین تر از قبل خواهد بود.
تقی زاده سال جدید را سالی همراه با تلاشی سخت و سرشار از موفقیت برای شرکت گل گهر و کارکنان آن خواند و اظهار داشت : افزایش تولید شرکت، نقش موثری در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در رونق تولید و به تبع آن تاثیر در زندگی مردم خواهد داشت؛ وظیفه ماست که برای توسعه و پیشرفت مملکت تلاش کرده و برای کشور ایجاد ثروت کنیم.
وی گفت : با تمامی توان از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرده و هر کس توانایی ساخت قطعات مورد نیاز شرکت های منطقه گل گهر را دارد، در زمینه ساخت از ایشان حمایت خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر افزود: قصد داریم با ساخت شهرک مسکونی 5000 واحدی با اولویت کارکنان کارفرما و پیمانکاران اصلی منطقه گل گهر فاقد مسکن گامی اساسی در جهت تامین مسکن تمامی افراد شاغل در منطقه گل گهر برداریم که برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام گرفته است.
وی در خاتمه با اشاره به خدمات خوب انجام گرفته در ستاد بازسازی مناطق سیل زده اهواز توسط استان کرمان به عنوان معین حمیدیه گفت: ستاد استان کرمان در مناطق سیل زده استان خوزستان به خوبی فعال می باشد و مایه افتخار است که شرکت گل گهر علاوه بر اهدای کمک نقدی به سیل زدگان، بیشترین حجم کمک ها و اعزام ماشین آلات به این مناطق را ارسال کرده است.
5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کرمان استفاده از ظرفیت توسعه و پیشرفت سیل مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه