Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:32:07 GMT

کاراته کاهای کرمانشاهی 3 طلا و یک برنز کسب کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۳۵۶۳

کاراته کاهای کرمانشاهی 3 طلا و یک برنز کسب کردند

کرمانشاه- ایرنا- رقابت های کاراته دانشجویان آسیا در حالی با نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی نماینده کشورمان به پایان رسید که کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها موفق به کسب چهار مدال طلا و برنز شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهنوش نجفی، محدثه آقایی، علی مسکینی و میعاد یاری چهار کاراته کا کرمانشاهی بودند که در عضویت تیم دانشگاه آزاد اسلامی حضور درخشانی در مسابقات دانشجویان آسیا داشته و سه مدال طلا و یک برنز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رقابت ها و در بخش بانوان بهنوش نجفی پس از صعود به دیدار فینال، موفق شد با شکست «یک بر صفر» حریف ژاپنی مدال طلای وزن 61- کیلوگرم را از آن خود کند.
در وزن 68+ کیلوگرم نیز محدثه آقایی در دیدار فینال حریفی از مالزی را با نتیجه «چهار بر یک» مغلوب و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
در بخش آقایان نیز علی مسکینی در دیدار فینال وزن 60- کیلوگرم موفق شد با برتری «سه بر یک» مقابل کاراته کایی از کشور هنگ کنگ مدال طلا را به گردن بیاویزد.
میعاد یاری دیگر کاراته کا کرمانشاهی حاصر در مسابقات نیز در دیدار رده بندی وزن 67- کیلوگرم «یک بر صفر» حریفی از چین شکست داد و توانست به مدال برنز دست پیدا کند.
در پایان این مسابقات تیم های ژاپن، دانشگاه آزاد اسلامی ایران و ماکائو به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان آسیا طی روزهای 25 تا 28 فروردین در کشور ماکائو برگزار شد.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو مسابقات كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال