Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال گفت: گل استقلال به هیچ عنوان آفساید نبود ضمن اینکه داور یک خطای پنالتی برای استقلال نگرفت.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل در گفت‌وگو با فارس درباره نحوه قضاوت مهدی سیدعلی در بازی استقلال و ماشین‌سازی تبریز گفت: در دقیقه یک بازی هیچ خطایی در محوطه جریمه استقلال رخ نداد و دستور به ادامه بازی کاملاً درست بود و پنالتی در محوطه رخ نداد اما در دقیقه ۴۴ مسابقه داور خطای هند پنالتی به سود استقلال را اعلام نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیدعلی سایر تصمیماتش درست بود و کارت‌های زرد و قرمزی که بازیکنان نشان داد هم کاملاً صحیح بود اما چند خطا به سود دو طرف نگرفت. در دقیقه ۷۶ مهدی قائدی یک خطایی انجام داد که باید به او کارت زرد نشان می‌داد همچنین در دقیقه ۷۷ مسابقه خطا پشت محوطه استقلال را اعلام نکرد.

بیشتر بخوانید: مهاجری: داور پنالتی ما را نگرفت / چشمی باید دقیقه یک اخراج می‌شد! نصیرزاده: شفر هم داور بود گل قائدی را مردود می‌کرد! فیلم / دو صحنه مشکوک داوری استقلال - ماشین سازی

این کارشناس داوری گفت: در دقیقه ۷۹ گل استقلال کاملاً در شرایط صحیح به ثمر رسید و مهاجم استقلال در موقعیت آفساید قرار نداشت زیرا در زمان زدن ضربه قائدی ۵۰ سانتی‌متر از مدافع ماشین‌سازی عقب‌تر بود ولی با سرعت زیادش از این مدافع عبور کرد و گل را به ثمر رساند.

رودنیل در مورد اخراج نورافکن گفت: کارت زرد دومی که در دقیقه ۹۰+۱ به نورافکن داده شد کاملاً درست بود و اخراج او هم تصمیم درستی بود. در کل سیدعلی به جز در دقیقه ۴۴ و خطای پنالتی که به سود استقلال نگرفت در بقیه تصمیماتش درست عمل کرد. زمان مسابقه هم ۵۴ دقیقه بود که به نظرم زمان مفید مسابقه کم بود.

ریاحی: هیچ پنالتی اتفاق نیفتاد!

به گزارش مشرق، همچنین محمد ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد سیدعلی داور دیدار استقلال و ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: فکر می‌کنم در کل سیدعلی قضاوت خوبی داشت و توانست بازی را به خوبی مدیریت و کنترل کند. البته شاید روی برخی از صحنه‌ها اشتباهاتی انجام شده باشد.

او درباره صحنه گل استقلال که مشکوک به آفساید بود هم گفت: این صحنه را ما به طور کامل ندیدیم و چیزی که ما دیدیم این بود که مهاجم استقلال در شرایط مساوی با مدافعان ماشین‌سازی قرار داشت. به همین خاطر فکر می‌کنم بهتر است به تصمیم آقای سخندان در این صحنه اعتماد کنیم.

او درباره خطای هندی که مدافع ماشین‌سازی در درون محوطه جریمه تیم خودشان نیز انجام داد، گفت: درباره صحنه هند فیفا می‌گوید وقتی توپ به دست می‌خورد و عمدی در کار نباشد خطای هند نیست و داوران هم معمولاً این صحنه‌ها را پنالتی نمی‌گیرند. از نظر من هم در این صحنه، خطای هند عمدی از سوی مدافع حریف انجام نشده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل آفساید استقلال پنالتی کارشناسی داوری لیگ برتر ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان

۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.

امروز هم پرسپولیس دوبار بازی برده در زمین اراک را با تساوی عوض کرد، و در ضربات پنالتی حذف شد. نتایج سایر رقابت‌های امروز را ببینید:

 

مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو

 

فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)

گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر

 

هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی(گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون

 

آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم

تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن

 

ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا

 

استقلال ملاثانی یک - سپاهان دو (نتیجه نهایی)

گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ برای سپاهان و رامین رضاییان دقیقه ۱۱۸ - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

 

سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت