Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:03:50 GMT

77 زندانی غیر عمد سیستان وبلوچستان منتظرکمک خیران هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۴۹۵۸

77 زندانی غیر عمد سیستان وبلوچستان منتظرکمک خیران هستند

زاهدان- ایرنا- مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: 77 زندانی جرایم غیر عمد این استان چشم انتظار کمک های خیران نیک اندیش برای بازگشت به آغوش خانواده هایشان هستند.

سید عبدالحسین سجادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بدهی این زندانیان 95 میلیارد و 751 میلیون و 655 هزار و 251 ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی این زندانیان مرد هستند که در صورت بازگشت به خانواده بخش مهمی از مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.
مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان با قدردانی از خیران بیان کرد: سال گذشته با کمک این ستاد و خیران 139 زندانی جرائم غیرعمد در این استان آزاد شدند.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 40 جشن گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان امسال در سراسر سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد که یک جشن آن برای نخستین بار به بانوان نیکوکار اختصاص دارد.
سجادی خاطر نشان کرد: رفع مشکل نیازمندان واقعی اولویت ستاد دیه سیستان و بلوچستان است.
وی از علما، ریش سفیدان طوایف و قبایل درخواست کرد با فرهنگ سازی مردم را نسبت به عواقب بیمه نکردن وسائط نقلیه و ترویج ازدواج های آسان بر اساس قوانین اسلامی با تعیین مهریه های معقول آگاه کنند.
مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم این استان می توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد وجوه نقدی خود را علاوه بر واریز به شماره کارت 6104337770113635 بانک ملت به نام ستاد دیه، با سامانه پیامکی *780*7777054# نیز پرداخت کنند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 6 زندان برای نگهداری مجرمان جرائم عمد و غیرعمد در شهرستان های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار است.
9923**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوقي قضايي ستاد ديه آزادي زندانيان غير عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دکتر مجتبی رفیق دوست گفت: شعار جامعه جهانی دندانپزشکی دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم، عنوان شده و این پویش با هدف افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان برگزار می‌شود و این پویش فرصت مغتنمی برای آگاهی رسانی به مردم و افزایش سواد سلامت دهان و دندان جامعه است.
وی از تاثیر بیماری‌های دهان و دندان در بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری دیابت، بیماری‌های تنفسی، زایمان زودرس و تولد نوزاد با وزن کم را یادآور شد و توجه به سلامت دهان و دندان در کاهش موارد ذکر شده را تاکید کرد.
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: بیماری‌های دهان و دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری‌های غیر واگیردار شناخته می‌شود، بنابراین بهره‌گیری از دیدگاه عوامل خطر مشترک در بیماری‌های دهان و دندان و سایر بیماری‌ها به کنترل هر دو دسته بیماری‌ها کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد