Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:21:38 GMT

عقب افتادن دوباره جشن قهرمانی پاری سن ژرمن (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۱۰۵

پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مقابل نانت با نتیجه 3-2 شکست خورد و جشن قهرمانی این تیم یک بار دیگر به عقب افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که در دیدار قبلی مقابل لیل با نتیجه 5-1 شکست خورده بودند، در دیدار امشب مقابل نانت هم بازی را واگذار کردند و به این ترتیب برای قطعی کردن قهرمانی شان باید یک هفته دیگر صبر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ابتدا این پی اس جی بود که با گل دقیقه 19 دنی آلوس پیش افتاد اما نانت تنها سه دقیقه بعد توسط دیگو کارلوس کار را به تساوی کشید. در آخرین دقیقه از نیمه اول، واریس نانت را پیش انداخت و دیگو کارلوس در ابتدای نیمه دوم، گل دوم خود و گل سوم نانت را به ثمر رساند.

تلاش پاریسی ها برای جبران گل های خورده تنها یک بار در دقیقه 89 جواب داد و گوکلو توانست حساب کار را 3-2 کند و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

 

 

 

پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد