Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@15:14:29 GMT

ارسال کمک های مردم چالوس به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۲۴۲

ارسال کمک های مردم چالوس به سیل زدگان

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس، سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه چالوس گفت ؛ تا به امروز سه مرحله اعزام محموله های مردم به استان های مازندران و گلستان داشته ایم که ارزش ریالی آن بیش از ۸۰۰ میلیون تومان شامل انواع کنسرو ها، آب معدنی، پوشاک، فرش، موکت، مواد غذایی، خشکبار، وسایر نیازمندی ها ی آنان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ داغمه چی افزود ؛ چالوس شهری است که مفتخر است به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آن را قدمگاه ۲۱۰۰۰شهید خطه شمال کشور می دانند و آن هم به جهت خدمات ارزنده ای است که به نظام و انقلاب اسلامی نموده اند و همواره در صحنه های حساس کشور نقش آفرینی نموده اند.

وی خاطرنشان کرد ؛ مردم نو دوست و انقلابی شهرستان چالوس در جریان سیل اخیر در کشور نقش به سزایی را در جهت کمک به سیل زدگان ایفاء نمودند.ایشان در پایان از مردم خواست کمک های نقدی و غیر نقدی خود را همچنان به پایگاه های بسیج شهرستان تحویل نمایند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار

آقای احمدی گفت: همه ساله آفات برگخوار و جوانه خوار بلوط خسارات سنگینی را به عرصه‌های جنگلی استان وارد می‌کنند و در سال ۱۴۰۳ سطحی معادل ۴۵۰۰۰هکتار از جنگل‌های استان را آلوده نموده که منطقه مشایخ شهرستان کیار نیز از این موضوع مستثنا نبوده و مورد هجوم این آفات قرار گرفته اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با توجه به اعتبارت خود اقدام به مبارزه با این آفات در سطح ۳۰۰ هکتار در جنگل‌های منطقه مشایخ نموده است.

وی افزود: از آنجایی که در جنگل‌ها استفاده از سموم شیمیایی ممنوع می‌باشد عملیات مبارزه با ترکیب بیولوژیک BT صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید

مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد

احمدی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از این مناطق در منطقه حفاظت شده محیط زیست واقع شده و اداره کل منابع طبیعی استان با توجه به اعتبارات خود هر ساله اقدام به مبارزه می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند