Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ نکته روشن و مسلمی است که پرسپولیس در سراسر ایران و در میان تمام اقوام، هواداران پرشمار و متعصب دارد که در شرایط دشوار و حساس، مانند روز چهارشنبه به بهترین شکل خودنمایی می‌کند. باشگاه و هواداران پرسپولیس همواره به این حقیقت غیر قابل انکار که به شکل‌های گوناگون به اثبات رسیده است‌، می‌بالند و آن را سند افتخار خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخار و صدرنشینی که از روز اول در اختیار سرخپوشان بوده است و تا باد چنین بادا.

هواداران عزیز پرسپولیس که با حضور پرشمار و غافلگیرکننده خود در ورزشگاه فولادشهر، آن جا را به خانه‌ای پر از شور و مهر برای تیم درخشان پرسپولیس بدل کردید، این حضور را قدر و ارزش می‌نهیم.  تک تک بازیکنان، مربیان، عوامل تیم، مدیران و پرسنل باشگاه پرسپولیس به وظیفه خطیر خود برابر شما آگاه هستند و برای آن با تمام وجود مبارزه می‌کنند.

این خانه با حضور شما همواره آباد خواهد بود و تردیدی نداریم که این حمایت را به ویژه تا پایان رقابت‌های این فصل بیش از هر زمانی از تیم محبوب خود خواهید داشت. باور داشته باشید که بازیکنان و مربیان پرسپولیس با انرژی و روحیه‌ای که از شما می‌گیرند برای شادی و افتخار شما برابر حریفانشان می‌ایستند. سپاسگزار حضور پر شور و حمایت‌های بی‌دریغتان هستیم.

امضا: اعضای باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، کاپیتان تبعیدی السد و تیم ملی قطر که با حواشی جام جهانی از فوتبال این کشور کنار گذاشته شده بود حالا در تهران اوج محبوبیت را تجربه می‌کند.

عبدالکریم حسن که با کیفیتش به بخش جدانشدنی ترکیب ثابت پرسپولیس تبدیل شده، از تشویق خاص پرسپولیسی‌ها برای او به وجد می‌آید.

هواداران پرسپولیس او را با شعار "حسن، حسن، یاحسن، حسن عبدالکریم" تشویق می‌کنند و او ویدیوی این تشویق در بازی سپاهان را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس به عنوان بهترین‌ هواداران در مسیر فوتبالی‌اش یاد کرد.

به نظر می‌رسد مرد سال سابق فوتبال آسیا رضایت زیادی از وضعیت این روزهای خود در پرسپولیس دارد.

دیگر خبرها

  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس