Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -شکست در هفته بیست و پنجم مقابل استقلال کافی بود تا سپاهان از کورس رسیدن به قهرمانی با توجه به ستاره های گران قیمتی که داشت عقب بیفتد.

زردپوشان اصفهانی فقط باید استقلال را در ورزشگاه خانگی خود از پیش رو برمی داشتند تا با کمترین فاصله نسبت به صدر نشین جدول به حرکت شان در راه قهرمانی ادامه دهند اما گل دقیقه ۹۷ آیاندا پاتوسی همه چیز را خراب کرد و سپاهان را در رده چهارم جدول نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی کیانی کاپیتان این تیم اصفهانی در خصوص شرایط سپاهان پس از شکست برابر استقلال گفت:«از ابتدای فصل تا به حال برای کسب پیروزی در تمام بازی‌ها به میدان رفتیم. گاهی بدشانسی آوردیم و گاهی اسیر اتفاقات بازی شدیم؛ مثلا اشتباهات داوری یا اشتباهات فردی ولی تا همین هفته های پایانی عملکرد بسیار خوبی داشتیم. اگر می‌توانستیم از استقلال، نساجی و ذوب آهن از ابتدای سال ۹۸ امتیازات کامل را به دست بیاوریم خیلی زودتر از اینها به عنوان صدرنشین به کارمان ادامه می‌دادیم.»

کیانی اضافه کرد:«سپاهان یک تیم کامل و با شخصیت بود که نیمی از اسکلت اصلی این تیم در این فصل از باشگاه های مختلف به لیست اضافه شده بودند و همین موضوع سبب شد تا زمان نسبتا زیادی برای رسیدن به هماهنگی بین بازیکنان از دست برود. وقتی هماهنگ شدیم به خاطر مسائلی که گفتم امتیازاتی را از دست دادیم. بعد شکست برابر استقلال برنامه‌هایمان را به هم ریخت. ولی نباید از اتفاقات آینده ناامید باشیم.»

این بازیکن که تجربه حضور در تراکتورسازی تبریز را دارد افزود:«بازیکنان و البته هواداران تیم فوتبال سپاهان همواره در تمام دیدارهای این فصل با یک هدف راهی ورزشگاه ها می شدند؛ دوست داشتیم قبل از اتمام فصل کار قهرمانی را تمام می‌کردیم ولی انگار قسمت نبود. باز هم تکرار می کنم که از نظر من هنوز هم نباید برای رسیدن به عنوان قهرمانی ناامید باشیم. امکان دارد اتفاقات زیادی در ادامه فصل رخ بدهد. از سوی دیگر ما در نیمه نهایی جام حذفی هستیم و امکان دارد در آن تورنمنت شانس قهرمانی بیشتر باشد. به هر حال سپاهان هر فصل یک مدعی قهرمانی است و هواداران این تیم چیزی جز رسیدن به افتخارات تازه از بازیکنان و کادر فنی طلب نمی کنند. فکر می‌کنم اگر بتوانیم در مقابل سایپا بازی قدرتمندانه و همیشگی خودمان را انجام بدهیم، گام جدیدی به سوی ماندن در جمع مدعیان قهرمانی برمی داریم و شانس خود برای بالا رفتن در رده های جدول را افزایش می‌دهیم. امیدوارم در این هفته ها هر اتفاقی که رخ می دهد به سود سپاهان باشد و باعث شادی هواداران شود.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24

پارما با کسب عنوان قهرمانی به سری آ بازگشت.

در فاصله یک هفته تا پایان فصل 2023/24 سری بی ایتالیا، قهرمانی پارما در این رقابت ها مسجل شد. پارما تحت هدایت فابیو پکیا هفته گذشته بازگشت خود به سری آ را قطعی کرده بود.

رسمی؛ پارما به سری آ صعود کرد

 پارما دیشب در جریان دیداری از هفته ۳۷ سری بی در زمین کرمونزه به تساوی ۱-۱ رسید و قهرمانی خود را مسجل کرد. نایب قهرمان این رقابت ها از میان کومو و ونتزیا خواهد بود. تیم دوم به صورت مستقیم جواز صعود به سری آ را کسب می کند. گفتنی است برای اولین بار طی ۲۸ فصل حضور پارما در سری بی است که آنها موفق به قهرمانی در این رقابت ها می شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!