Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - توماس توخل از نمایش تیمش مقابل نانت کاملاً ناراضی است. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل نانت در بازی معوقه رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) به انتقاد از بازیکنانش پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در این باره گفت: خیلی بد بازی کردیم و خوشحالیم که 4 بر یک نباختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعاً لایق شکست بودیم. در بازی مقابل لیل، بازی را تحت کنترل داشتیم، اما این بار اصلاً در طول 90 دقیقه چیز خاصی نشان ندادیم. اگر بازیکنان با نظم و قدرت بازی کنند، همیشه از آنها دفاع خواهم کرد، اما شاگردانم در رقابت با نانت،  خوب ظاهر نشدند و کاری انجام ندادند.

وی در ادامه افزود: 9 بازیکن مصدوم داریم و نمی‌دانم آنها به بازی یکشنبه با موناکو می‌رسند یا نه. وضعیت دشواری داریم. اگر بازیکن PSG هستید، باید در هر ثانیه و هر بازی تمرکز لازم را داشته باشید. باید انگیزه‌مان را بالا ببریم، چون هنوز روی کاغذ قهرمانی ما در لیگ قطعی نشده و مبارزات بزرگی در پیش داریم. این نمایش بد را می‌پذیریم و اعتمادبه‌نفس‌مان را حفظ می‌کنیم.

توخل همچنین در مورد نیمکت‌نشینی مهاجم جوان تیمش گفت: نیمکت‌نشین کردن امباپه تصمیم من بود و نیازی نمی‌بینم در این باره توضیح بدهم.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!

به گزارش "ورزش سه"، جمعه هفته گذشته بود که اظهاراتی جنجالی از اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، منتشر شد و این باشگاه را وارد یک حاشیه بزرگ کرد.

او در این اظهارات توخل را متهم به این کرد که روی پیشرفت بازیکنان جوان کار نمی‌کند و بیشتر تمایل به این دارد که از باشگاه بخواهد بازیکنان جدید جذب کنند.

توماس توخل ابتدا پیش از بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت به صحبت‌های هوینس پاسخ داد. او گفت:«این صحبت‌ها آنقدر با واقعیت فاصله دارد که انگار اصلا وجود ندارند. من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر از طرف اولی نبود، من اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. از آنجایی که از طرف رئیس ماست، و درست قبل از بازی ما مقابل رئال مادرید است، باعث می‌شود طعم و لحن متفاوتی بگیرد.»

با این حال در داخل باشگاه، دیگر اعضای هیئت‌مدیره معتقدند که توخل از صحبت‌های هوینس بسیار عصبانی شده اما خشمش را بروز نداده است. افراد درون باشگاه سعی کردند او را آرام کنند تا پیش از بازی برابر رئال تمرکز بیشتری داشته باشد اما در این امر ناکام بودند.

رابطه بین هوینس و توخل برای چندین ماه متشنج بوده است. افراد در داخل باشگاه تعجب کرده‌اند و سردرگم شده‌اند که چرا هوینس در این برهه زمانی چنین اظهاراتی را بیان کرده است. آیا او با این حرف‌ها می‌خواست خروج توخل را توجیه کند یا قصد داشت بر اهمیت پیشرفت استعدادهای جوانان برای بایرن تأکید کند؟ هیچکس دلیل صحبت‌های هوینس را نمی‌داند و همه نگران هستند که این حواشی بر عملکرد تیم مقابل رئال مادرید تاثیر بگذارد.

دیگر خبرها

  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!