Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@09:26:39 GMT

نهاده‌های دام و طیور به اندازه کافی موجود است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۸۱۸

نهاده‌های دام و طیور به اندازه کافی موجود است

نهاده های دام و طیور که با ارز دولتی وارد کشور شده بین تولیدکنندگان توزیع می شود و تولیدکنندگان موظفند محصول خود را با قیمت مصوب عرضه کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، جلسه بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان در خصوص تامین نهاده‌ها با حضور معاونان توسعه بازرگانی، صنایع کشاورزی و تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور و مدیران اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرتبط در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه جزئیات مشکلات تولیدکنندگان در خصوص تامین نهاده ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، انواع نهاده های مورد نیاز صنعت دام و طیور که با ارز دولتی تامین شده به اندازه کافی در کشور وجود دارد و برنامه ریزی برای تامین و توزیع نهاده ها تا پایان سال در دست اقدام است.

نهاده های دام و طیور که با ارز دولتی وارد کشور شده بین تولیدکنندگان توزیع می شود و تولیدکنندگان موظفند محصول خود را با قیمت مصوب عرضه کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرورش طیور جهاد کشاورزی دام کشاورزی نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است

معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاه های اجرایی با تذکری به وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: وضع مالیات و عوارض برای صادرات کالاهای مجاز و غیر یارانه ای و جلوگیری از صادرات هر گونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی، ممنوع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمد هادی عبادی معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاه های اجرایی با ارسال نامه ای به خانی نوذری معاون توسعه و بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به نامه اتاق بازرگانی ایران دربار اخذ مالیات 60 درصدی از صادرات سیب زمینی اعلام کرد: وضع مالیات و عوارض برای صادرات کالاهای مجاز و غیر یارانه و جلوگیری از صادرات هر گونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی،  ممنوع است.

بنابراین گزارش گمرک ایران پیش از این  اعلام کرد بود که طبق خواسته وزارت جهاد کشاورزی، از 15 اردیبهشت تا اطلاع ثانوی عوارض 60 درصدی برای صادرات سیب زمینی اعمال خواهد شد.

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض 60 درصدی شد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی