Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: «سعید معروف و مرتضی شریفی» 2 لژیونر ارومیه ای به همراه سه بازیکن شاغل در لیگ‌های اروپایی هفته آینده به تمرینات تیم ملی والیبال ملحق می شوند.

سجاد خوبدل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی والیبال ایران که خود را برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌ها، انتخابی المپیک، قهرمانی آسیا و جام جهانی آماده می‌کند، از 19 فروردین تمرینات خود را با حضور 15 بازیکن در سالن فدراسیون آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سعید معروف، مجتبی میرزاجانپور و مرتضی شریفی که در تیم‌های سیه‌نا، کاستلانا و ورونا ایتالیا بازی می‌کنند قرار است از شنبه 31 فروردین به تمرینات تیم ملی ایران ملحق شوند.
وی ادامه داد: محمدجواد معنوی‌نژاد بازیکن تیم ورونا ایتالیا و فرهاد قائمی بازیکن تیم زراعت بانک ترکیه هم از دوم اردیبهشت در تمرینات تیم ملی حضور خواهند یافت.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: میلاد عبادی‌پور از تیم اسکرا بلچاتوف لهستان دیگر بازیکن ارومیه ای، امیر غفور از تیم مونزا ایتالیا و صابر کاظمی از تیم زراعت بانک ترکیه دیگر لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی والیبال ایران هستند که هنوز زمان حضور آنها در تمرینات مشخص نیست.
به گزارش ایرنا «سعید معروف، امیر فلاحت خواه، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور» هفت بازیکن ارومیه ای در پست های مختلف در لیست 28 نفره تیم ملی قرار دارند.
ایگور کولاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال اسامی 28 بازیکن دعوت شده به تیم ملی برای حضور در مسابقات متعدد در سال 2019 را اعلام کرد.
بر اساس اعلام فدراسیون امیرحسین فلاحت خواه، میثم صالحی، جواد کریمی، علی رمضانی، پوریا یلی، سعید رنجبر، سلیم چپرلی، پوریا فیاضی، امیرحسین اسفندیار، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، سید محمد موسوی، مسعود غلامی، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن 15 بازیکن حاضر در اردوی اول هستند.
تیم ملی والیبال ایران سال 1398 خود را برای لیگ ملت های 2019 والیبال، انتخابی المپیک 2020 توکیو، جام جهانی و قهرمانی آسیا آماده خواهد کرد.
سال گذشته نیز سعید معروف، امیرحسین توخته، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی و محمدرضا حضرت‌ پور 6 بازیکن ارومیه ای دعوت شده به لیگ ملت های 2018 والیبال بودند.
آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان بوده و شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است؛ یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست، میرسعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت پنج کاپیتان ارومیه ای تیم های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 1340 تا 1390 هستند.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال تيم ملي اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن یزدانی قهرمان مازندرانی و مرد ۹ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.


بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن