Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به استان خوزستان گفت: باید آسیب شناسی انجام شود که بعد از این وقتی باران رحمت الهی بر سرزمین ما نازل شود، شاهد بروز مشکلات اینچنینی نباشیم. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت السلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان خوزستان، در فرودگاه اهواز اهداف دومین سفر استانی خود را تشریح کرد و با اشاره به در دستور کار بودن سفر‌های استانی، تصریح کرد: اولویت این سفر را به استان خوزستان اختصاص دادیم تا علاوه بر دیدار با مردم و مسئولان، نسبت به مسائل سیل و اقداماتی که انجام شده نیز بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با قدردانی از زحمات امدادگران، مسئولان، نیرو‌های مسلح و کسانی که در این زمینه ایفای نقش داشتند، بیان کرد: انشاءالله گام بعدی که آبادانی و جبران خسارات است، نیز برداشته شود.

رئیس قوه قضاییه بر لزوم آسیب شناسی تاکید کرد و یادآور شد: بخش سوم که باید همه مدیران و مردم عزیز کمک کنند، مسئله آسیبب شناسی است و نباید مشکلاتی که در این رابطه پیش آمد، فراموش کنیم.

 رئیسی خاطرنشان کرد: باید آسیب شناسی انجام شود که بعد از این وقتی باران رحمت الهی بر سرزمین ما نازل شود، شاهد بروز مشکلات اینچنینی نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جبران خسارات خسارات سیل رحمت الهی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)