Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-05@02:16:20 GMT

جشن بزرگ شوق انتظار در محله های منطقه ۱۵

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۰۳۱

جشن بزرگ شوق انتظار در محله های منطقه ۱۵

امتداد : شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در محله های ۲۰ گانه جنوب شرق تهران همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش امتداد ، وحیدرضا محمدی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) به شهروندان گفت: این ویژه برنامه ها در قالب جشن، مدیحه سرایی و مسابقات ورزشی، فرهنگی و تفریحی درمساجد و سراهای محله برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح این برنامه ها پرداخت و افزود: اجرای جشن شوق انتظار، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع زندگی نامه حضرت مهدی (عج)، برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع انتظار در سراهای محله ، برگزاری مسابقات مجازی از زندگینامه حضرت مهدی (عج) ، برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع شیرینی و پخت آش، پخش موسیقی عیدانه و شادباش در سراهای محله، مساجد و مراکز تحت پوشش شهرداری تهران با عنوان آوای عید شنبه شب به اجرا درمی آید.

محمدی ادامه داد: درآستانه مقدسه امامزاده سیده ملک خاتون نیز ۲۹ فروردین جشن بزرگ نیمه شعبان برپا و برنامه های متنوعی چون نورافشانی، مولودی خوانی و سخنرانی، اجرای برنامه کودک و نوجوان با هنرمندی گروه هنری “یه قل دو قل”، مسابقه و اهدای جوایز اجرا می شود.

شهردار منطقه در پایان گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان در جوار مزار مطهر شهدای گمنام با مشارکت حوزه علمیه مشکات از ساعت ۲۳ آغاز و تا ۲ بامداد با حضور شهروندان برگزار می شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت