Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@15:41:35 GMT

قتل با دسته هاون

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۰۹۳

ساعت24 -فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: فردی که اقدام به وارد کردن سه ضربه با دسته «هاون» به سر یک جوان 34 ساله و سپس خفه کردن وی کرده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

سرهنگ محمد معصومی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از گزارش یک مورد قتل به مرکز فوریت های پلیسی 110، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به مدارک و مستندات کشف شده در محل قتل ماموران به فردی مشکوک شده و او را در یک عملیات پلیسی دستگر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته فرمانده انتظامی تویسرکان، دو طرف پرونده با یکدیگر اختلاف مالی داشتند با این توضیح که مقتول چند نوبت از قاتل کلاهبرداری کرده و به علت بروز مشکل بین آنها، اقدام به تبلبغ منفی علیه قاتل در روستای محل سکونت می کند.

سرهنگ معصومی افزود: قاتل که از این کار مقتول به خشم آمده بود در شب حادثه کنار در خانه مقتول کمین می کند تا همسر او به مقصد خانه مادری از منزل خارج شود.

این مقام انتظامی تویسرکان ادامه داد: سپس قاتل وارد منزل شده و در یک فرصت سه ضربه با دسته هاون به سر مقتول ضربه وارد می کند.

سرهنگ معصومی بیان کرد: ضربات هاون موجب بیهوشی مقتول شده بود اما قاتل به این امر اکتفا نکرده و با دست او را خفه می کند.

وی بیان کرد: قاتل بدون اینکه متوجه دستان خون آلودش شود به سرعت از خانه خارج شده است در حالیکه آثار دست او بر روی در دیوار منزل نقش بسته بود.

وی اظهار داشت: همسر مقتول پس از بازگشت از منزل مادری با جسد بی جان همسرش مواجه شده و موضوع را به پلیس اطلاع رسانی می کند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون