Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:58:19 GMT

کشف ۶ تن عسل تقلبی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۲۸۲

کشف ۶ تن عسل تقلبی + تصاویر

مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد موفق به کشف کارگاهی شدند که در آن عسل تقلبی فرآوری شده و سپس به جای عسل اصلی در سوپرمارکتها به فروش می‌رسید. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ اجتماعی پلیس تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

سرهنگ سید محمدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر کشف مقادیر عسل تقلبی و مواداولیه تولید این عسلها، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد چند روز قبل موفق به کشف کارگاهی در منطقه یافت‌آباد شدند که در آن عسل تقلبی تولید می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد با اشاره به کشف 6 تن عسل تقلبی و ماده تولید این عسلها از این کارگاه، ادامه داد: این عسلها به صورت غیرمجاز از روغن پالم، مومهای غیرطبیعی، گلوکز و شیره‌های با مواد ترکیبی نامشخص تولید می‌شد و در سطح تهران و سوپرمارکتها توزیع می‌شد.

به گفته وی دو نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند و این افراد با زدن لیبل روی شیشه‌ها، عسل تقلبی را با عنوان و قیمت عسل طبیعی به فروش می‌رساندند.

کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق با شکل و شمایل پلیسی + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,25,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تجمع جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در مقابل کلانتری ۲۲ پردیسان قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از بانوان با در دست داشتن شاخه‌های گل و با حضور در کلانتری ۲۲ پردیسان از مجریان طرح نور فراجا طرح صیانت از عفاف و حجاب قدردانی و حمایت کردند.

گفتنی است فردا عصر هم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از مجریان طرح نور طرح عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد