Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@21:36:45 GMT

جمشیدی: تغییر مدیریت باشگاه را تکذیب می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۴۶۷

جمشیدی: تغییر مدیریت باشگاه را تکذیب می‌کنم

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: آذری خودش مایل به انتخاب سخنگو برای باشگاه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد جمشیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه امروز -پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه- با بیان اینکه باشگاهی که طبق مقررات پیش می‌رود، نیاز به سخنگو دارد، اظهار کرد: سعید آذری خودش تمایل به انتخاب سخنگو داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تغییر در مدیریت باشگاه ذوب آهن را به شدت تکذیب می‌کنم. گمانه‌زنی‌ها باید به سمت و سوی مثبتی باشد. آذری در سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن، با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و یزدی‌زاده، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان پشتیبان باشگاه است.

/در حال تکمیل است/

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن هيئت مديره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران