Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی امروز در دیدار با سحر تاج بخش مسلمان رئیس سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: سیل آزمونی است برای همه و هر کس باید تجربه کسب کند و نقاط قوت و ضعف خود را بررسی کند.

وی با بیان اینکه در قضیه سیل سه عامل باعث کم شدن تلفات انسانی شد، ادامه داد: آمادگی مردم و مسئولین، هماهنگی بین دستگاه‌ها و اطلاع رسانی این سه عامل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: بخش اعظم ایجاد آمادگی و اطلاع رسانی مرهون پیش بینی‌های هواشناسی بوده است.

آیت الله میرعمادی ضمن تقدیر از تلاش‌های مرکز هواشناسی لرستان گفت: باید از این حادثه درس آموخت و افراد توانمند و متخصص با امکانات و تجهیزات مدرن در امر هواشناسی به کار گرفت.

وی همچنین دقت نظر بیشتر در پیش بینی‌ها و و ضرورت جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی از سوی دستگاه‌ها را خواستار شد و پیشنهاد داد که در هیئت دولت مصوبه‌ای برای عملیاتی کردن پیش بینی‌های هواشناسی صورت گیرد تا شاهد خلأ عدم حضور دستگاه‌ها در هنگام حوادث نباشیم.

کد خبر 4594417

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست