Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@11:51:57 GMT

مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۸۹۱

مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ برگزار می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منطقه ناژوان رودخانه زاینده بود استان اصفهان با درجه سختی رودخانه 3-2، میزبان رقابت های انتخابی رفتینگ به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان است.

این مسابقات طبق قوانین فدراسیون جهانی رفتینگ WRF و قوانین فدراسیون قایقرانی ایران، با قایق R6 مخصوص رشته رفتنیگ (که مسئولیت تامین آن با تیم های شرکت کننده در مسابقه انتخابی است) و با تعداد 4 ورزشکار اصلی و 1 ورزشکار ذخیره انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر استان مجاز به معرفی 2 تیم است و تیم منتخب با جمع امتیازات کسب شده در سه مسابقه RX، اسلالوم و ماراتن معرفی می شود.

از این مسابقات یک تیم به مسابقات قهرمانی جهان رفتینگ 2019 اعزام خواهد شد و هزینه اعزام به عهده تیم منتخب است. البته بر اساس مکاتبات صورت گرفته با فدراسیون جهانی، هزینه های اسکان و تغذیه برای تیم ایران رایگان بوده و هزینه ترانسفر به عهده شرکت کنندگان است.

هیات های قایقرانی تا اول اردیبهشت ماه مهلت دارند تا آمادگی استان خود و اسامی ورزشکاران شرکت کننده را به فدراسیون اعلام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان انتخابی تیم ملی ترکیه جهان رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه