Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:31:50 GMT

علی بیرو؛ پیش به سوی رکوردشکنی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۸۹۷

علیرضا بیرانوند با انجام کلین شیت در مقابل ذوب آهن به صدر جدول بهترین دروازه بان های این فصل صعود کرد و حالا فرصت تثبیت صدرنشینی را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید که با این نتیجه جایگاه خود در رده اول را قطعیت بخشید. از طرف دیگر علیرضا بیرانوند با انجام کلین شیت در برابر سبزپوشان اصفهانی، بالاتر از محسن فروزان قرار گرفت و بار دیگر به صدر جدول بیشترین کلین شیت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیرانوند این فصل در 21 بازی 14 کلین شیت ثبت کرده و این در حالی است که فروزان در 24 بازی 14 بار دروازه خود را بسته نگه داشته است. پایین تر از این دو، سیدمهدی رحمتی با 12 کلین شیت قرار دارد.

 

دو فصل قبلی علیرضا بیرانوند با انجام بیشترین کلین شیت، دستکش طلایی را از آن خود کرد. در لیگ شانزدهم 17 بار و فصل قبل هم 15 بازی دروازه اش را بسته نگه داشت و حالا باید دید به رکورد لیگ شانزدهم خود می رسد یا نه.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵ و ۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند، ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. حنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه، نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود. پرسپولیس خود را آماده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک می‌کند.

دیگر خبرها

  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند