Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین زمانپور با اشاره به اینکه ۵۲ روحانی از چهارمحال و بختیاری به مناطق زلزله زده کشور اعزام شد، گفت: روحانیون مستقر استان چهار محال و بختیاری به همراه سایر مبلغان و طلاب استان در قالب کاروان‌های جهادی و تبلیغی به کمک مردم آسیب دیده سیل رفتند.

وی ادامه داد: روحانیون استان با حضور در بین مردم استان ضمن جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم، در مناطق سیل زده حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: ۵۲ نفر مبلغ بالغ بر ۲۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی، ۵۰۰ تخته پتو، اقلام بهداشتی و مواد غذایی به هلال احمر با هدف کم به سیل زدگان کمک کردند و با حضور در مناطق سیل زده در قالب گروه جهادی کمک رسانی کردند.

زمانپور افزود: این تعداد روحانی به این مناطق پل دختر، لرستان و خوزستان اعزام شدند.

کد خبر 4594405

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد