Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@20:37:01 GMT

روش تهیه پای سیب رولی ساده و خوشمزه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۳۰۲

روش تهیه پای سیب رولی ساده و خوشمزه

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   امروز قصدداریم به شماطرزتهیه پای سیب رولی ساده و خوشمزه‌ای رابیاموزیم که با یک بارپختن،عاشق آن خواهیدشد! با ما همراه باشید تا طرز تهیه پای سیب رولی را بیاموزید.

 

مواد لازم برای تهیه پای سیب رولی

۱۰ برش نان سفید یا کرپ نازک

۱ شیشه سیب کنسرو شده (برای لذیذ‌تر شدن پای پیشنهاد می‌شود کنسرو سیب را بصورت تازه در خانه درست کنید)

یک و یک دوم فنجان کره آب شده

یک و یک دوم فنجان شکر

۱ قاشق چای‌خوری دارچین

 

 

نکاتی درمورد نحوه پختن پای سیب رولی

پختن پای سیب رولی خوشمزه و سالم، نیاز به زمان زیادی ندارد و به سرعت آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانید با پاشیدن شکر و دارچین روی آن، یک پای سیب (Apple Pie) خوشمزه و ترد و گرم برای خانواده آماده کنید و همه از خوردن آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید با ریختن بستنی و کارامل بر روی پای سیب رولی، آخر شب تعطیلی خوشی را بسازید.

 

سرو پای سیب رولی با بستنی و کارامل

پختن پای سیب رولی بسیار راحت است و تنها با مخلوط کردن چند مواد که معمولاً در هر خانه‌ای موجود است می‌توان آن درست کرد. برتری این دستور پخت نسبت به دیگر دستورالعمل‌ها این است که در فر پخته می‌شود و سرخ نمی‌شود، درنتیجه سالم‌تر بوده و کالری کمتری دارد. همچنین پختن در فر زمان کمتری برای درست کردن نیاز خواهد داشت و سریع‌تر به نتیجه می‌رسید.

 

در این دستور پای‌ها را با سیب پخته درست می‌کنیم، اما شما می‌توانید با هرچه می‌خواهید، داخل آن را پرکنید؛ مثلا می‌توانید پنیر خامه‎ای و شکر و یا گیلاس در داخل آن قرار دهید.اگر عجله دارید می‌توانید از کمپوت‌های آماده استفاده کنید، ولی اگر عجله ندارید، بهتر است خودتان در خانه آن را بصورت کاملا سالم بپزید.

 

پای سیب رولی به دلیل پخت سریع و طرز تهیه آسانی که دارد، پای محبوبی است. اما نکته‌ای که باید در هنگام تهیه آن رعایت شود این است که زمانی که تکه نان یا کرپ خود را پهن می‌کنید ومواد را داخل آن می‌ریزید، پس از پیچیدن آن دقت کنید درز رول به قسمت کف صفحه فر باشد و هنگامی که از فر خارج کردید، اگر قسمت کف، حالت صاف و خوابیده داشت، با دست کمی از پهلو فشار دهید تا کامل گرد شود و به همان حالت شکل بگیرد.

 

طرز تهیه پای سیب رولی

ابتدا فر را با درجه ۳۵۰ درجه فارنهایت (۱۷۶٫۶ درجه سلسیوس) روشن کنید. سپس نان و کرپ‌های خود را بصورت صاف با یک وردنه پهن کنید.در بشقابی جداگانه، دارچین و شکر را مخلوط کنید. سپس آنچه قصد دارید درداخل پای سیب قرار دهیدرانیزدراین بشقاب بریزید و آن را آنقدر خورد کنید تا به قطعات ریز تبدیل شود. سپس روی هر برش نان یا کرپ خود دو قاشق غذا خوری از این مخلوط را بریزید و آن را بصورت رول، بپیچید.

 

حال، هر یک رول را در کره ذوب شده غوطه‌ور نمائید (من پیشنهاد می‌کنیم کف یک پیشدستی، کره ذوب شده بریزید و رول‌ها را در آن غوطه‌ور کنید؛ همینقدر که اطرافشان به کره آغشته شود) و سپس در شکر و دارچین بغلتانید.

 

سپس رول‌ها را در ظرف مخصوص قرار دهید، به طوری که درز رول‌ها به سمت کف ظرف باشد.به مدت ۱۵ دقیقه این ظرف را در فر قرار دهید تا قهوه‌ای و ترد شود. سپس در آورده، با بستنی، کارمل یا خامه سرو نمائید و از لذت ببرید. دقت فرمائید که پای سیب رولی باید داغ سرو شود.

 

خبرنگاران جوان

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پای سیب گوناگون کارامل بستنی جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) یک روش هوشمندانه برای اتصال ۵ لوله پی وی سی آب به یکدیگر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید