Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@18:39:58 GMT

حسرت منشا از عدم ثبت ششمین پاس گل فصل

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۴۴۸

به گزارش پارس نیوز، 

وینفرد شفر نیز حالا بعد از هفته ها به خوبی با این شرایط کنار آمده که گادوین منشا بیش از نقش یک مهاجم تمام کننده در ایفای نقش یک مهاجم مکمل و سازنده موثر است.

 

مهاجم آبی ها که دوباره به ترکیب اصلی رسیده بود، در دیدار با ماشین سازی کمتر فرصت گلزنی پیدا کرد اما رد پای او در چند موقعیت خطرناک کاملا مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منشا به ویژه در نیمه دوم تحرک خوبی در خط حمله داشت و البته ناکام بود که نتوانست سومین پاس گل خود با پیراهن استقلال و ششمین پاس گل فصل را ثبت کند.

 

پاس زیبای او با پشت پا به پاتوسی در نیمه دوم با ضربه پاتوسی همراه شد اما کنعانی زادگان با تکلی زیبا مانع از گلزنی او شد تا به این ترتیب منشا بعد از اینکه برابر سپاهان سازنده گل پاتوسی بود، این بار نتواند برای آبی ها یک پاس گل زیبا ثبت کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال استقلال پارس ثبت ششمین پاس منشا پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی

میلان همچنان به جذب گیراسی به عنوان جانشین ژیرو علاقه دارد

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم گینه‌ای اشتوتگارت که در این فصل موفق به زدن 27 گل شده، دوباره مورد توجه میلان قرار گرفته است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان در ژانویه به دنبال جذب سرو گیراسی بود اما درخشش لوکا یوویچ و تغییر قوانین مالیاتی کشور ایتالیا روسونری را از این انتقال منصرف کرد. باشگاه ایتالیایی تماس ها برای جذب این مهاجم 28 ساله را از سر گرفته زیرا بند فسخ 17.5 میلیون یورویی قرارداد او با اشتوتگارت را مقرون به صرفه درنظر می گیرد. در صورت اقدام تیم های انگلیسی کار روسونری سخت می شود زیرا اولویت گیراسی حضور در لیگ برتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!