Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: بزرگترين افتخار ارتش جمهوري اسلامي ايران اين است که تنها ارتش مکتبي و ارزشي در دنياست.

ابه گزارش ايرنا، آيت‌الله سيد حسن عاملي روز پنجشنبه در آيين رژه نيروهاي مسلح اردبيل افزود: در اوايل انقلاب در روز 29 فروردين که روز ارتش نامگذاري شده است برادران ارتشي با بصيرت به بنيانگذار انقلاب اسلامي امام راحل (ره) لبيک گفتند و در کنار ملت ايستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به علاقه حضرت امام به ارتش اظهار داشت: امام خميني (ره) نيز ارتش را تکريم و تثبيت کرد چرا که اين نيرو در روزهاي سخت انقلاب وفاداري خود را به اسلام، ملت و کشور ثابت کرد.
امام جمعه اردبيل اظهار د اشت: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران جزو نادر نيرويي در جهان است که پشتوانه عظيم حمايت مردمي را دارد و ملت فهيم و آگاه ايران هميشه و در همه حال قدردان نيروهاي مسلح به ويژه ارتش و جوانان با ايمان خواهد بود.
عاملي اضافه کرد: ارتش رژيم شاهنشاهي قابل مقايسه با ارتش جمهوري اسلامي ايران نيست چرا که در گذشته نه چندان دور بيگانگان بحرين و مناطقي از کشور را جدا کردند و ارتش رزيم شاهنشاهي تنها نظاره گر بود.
او با اشاره به حضور مقتدرانه ارتش جمهوري اسلامي ايران در آب هاي بين المللي ادامه داد: اين حضور و ايجاد امنيت در آن مناطق باعث غرور و افتخار هر ايراني وطن دوست است.
آيت الله عاملي گفت: امروز ارتش مستقل و با اقتدار جمهوري اسلامي ايران از چنان پيشرفت علمي در حوزه دفاعي در زمين،هوا و دريا برخوردار است که دشمنان اين مرز و بوم حتي فکر تعدي و تجاوز را به حريم کشورمان ندارند چرا که مي دانند در صورت مرتکب چنين اشتباهي پاسخ ارتش و نيروهاي مسلح کشورمان به دشمنان پشيمان کننده و سخت خواهد بود.
امام جمعه اردبيل افزود: ارتش و سپاه هميشه و در همه حال در کنار هم خواهند بود و با اقتدار از نظام اسلامي و مرزها دفاع خواهند کرد.
نماينده استان اردبيل در مجلس خبرگان رهبري بيان کرد: امروز نه تنها ايران بلکه کشورهاي منطقه مديون نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران به ويژه سپاه است چرا که داعش را که بزرگترين توطئه قرن دشمنان و استکبار در منطقه بود سپاه ريشه کن کرد.
وي با تقدير از کمک هاي نيروهاي مسلح به ويزه ارتش سرافراز در مناطق سيل زده افزود: نيروهاي مسلح کشورمان هميشه عزتمند بوده و در قلب ملت ايران جا دارند.
عاملي گفت: نيروهاي مسلح کشورمان و مردم مجموعه واحدي هستند و بدون شک اين اتحاد و وحدت باعث تواضع دشمنان و بدخواهان در مقابل ملت بزرگ ايران خواهد شد.
در اين آيين يگان هاي نمونه ارتش، سپاه، بسيج و نيروي انتظامي از مقابل قرآن کريم و تمثال بنيانگذار جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري رژه رفتند.
6130/ 1257
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است