Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت که سالن‌ همایش‌های مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد از فعالان عرصه مهدویت با عنوان «مهدی یاور» تجلیل به عمل آمد.

خانواده آیت‌الله مومن عضو هیات امنای موسسه آینده روشن، خانواده شهید محمدمهدی لطفی نیاسر، مدیر مرکز تخصصی ائمه اطهار به عنوان مدیر فعال مباحث مهدوی، پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی، موسس حوزه علمیه مهدوی، مقاله برتر داخلی، کتاب برتر دانشگاهی، مرکز فعال مهدوی، خانواده شهیدان امیرحسین و مجید دلجو، فعال در عرصه بین‌الملل مهدوی، فعال در زمینه مباحث مهدویت، فعال در زمینه کودک، کانون برتر مهدوی، کانون برتر مسجد، فعال در زمینه رسانه بین‌الملل، فعال مهدوی در فضای مجازی و رسانه با حضور آیت الله اراکی، حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی و دیگر علما و محققان حوزوی تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی رسانه فضای مجازی مسجد مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد

مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد کرد .   الماسی گفت: یکی از اهداف برگزاری این‌مراسم ارتقاء امنیت غذا،نحوه مبارزه صحیح و به موقع با آفات غلات و همچنین انجام بیمه محصولات کشاورزی است.   وی گفت: در سال زراعی جاری حدود شش هزار هکتار گندم و حدودا پنج هزار هکتار جو در شهرستان نظرآباد کاشه شده است. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد