Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@20:31:23 GMT

انفجار منزل مسکونی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۵۲۱

انفجار منزل مسکونی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انفجار یک منزل مسکونی به علت نشت گاز و سوختگی ۷۰ درصدی یک نفر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اینکه یک منزل مسکونی دچار انفجار شده ، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۸ اصفهان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه یک باب منزل به علت بی‌احتیاطی ساکنان دچار نشت گاز شهری شده و با زدن کلید برق دچار انفجار می شود.

این مفام انتظامی افزود: یکی از ساکنان دچار سوختگی ۷۰ درصدی شده بود که توسط ماموران اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن ابراز تاسف و همدردی با این خانواده خاطر نشان کرد: برای استفاده از وسایل گازسوز در منازل احتیاط لازم را به کار ببرید و والدین نظارت مستقیم در این رابطه داشته تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انفجار سوختگی منزل مسکونی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • کشف محموله دارو در زابل
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی