Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:00:03 GMT

بيش از 70 هزار تماس با سامانه 122 کردستان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۹۷۳

بيش از 70 هزار تماس با سامانه 122 کردستان ثبت شد

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري کردستان گفت: سال گذشته حدود 70 هزار و 766 مورد تماس با مرکز 122 اين شرکت در شهرهاي مختلف استان به ثبت رسيد.

محمدحسين محمدي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: از اين تعداد تماس حدود 50 درصد مربوط به اعلام حادثه در 2 بخش آب و فاضلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: ساير تماس ها با اين مرکز مربوط به پرسش در خصوص ديگر خدمات شرکت از جمله تفکيک و واگذاري انشعاب و صدور قبوض بود.
مديرعامل شرکت آبفاي شهري کردستان از واگذاري 12 هزار و 916 فقره انشعاب آب در سال 97 خبر داد و افزود: در اين مدت 13 هزار و 34 فقره انشعاب فاضلاب نيز به مشترکان واگذار شد.
محمدي به انجام 14 کيلومتر اصلاح شبکه آب در استان اشاره کرد و يادآور شد: اجراي 50 کيلومتر توسعه شبکه آب و 13 کيلومتر خط انتقال از جمله کارهايي بود که در سال 97 انجام شد.
وي با بيان اينکه سال گذشته 26،2 کيلومتر شبکه فاضلاب اصلاح شد، گفت: اجراي 18،2 شبکه توسعه و 2 کيلومتر خط انتقال از ديگر اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب اين شرکت در سال 97 بود.
به گزارش ايرنا، از جمعيت شهري يک ميليون و 200 هزار نفري کردستان، 99،9 درصد از آب تصفيه شده و 95 درصد نيز از شبکه فاضلاب مدرن بهره مند هستند.
شرکت آبفاي شهري کردستان داراي 367 هزار و 414 فقره انشعاب آب و 350 هزار و 739 فقره انشعاب فاضلاب است.
7355/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!

وزیر ارتباطات از فراهم شدن امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت خبر داد.

وزیر ارتباطات درباره ارتباطات تصویری از طریق شبکه LTE بدون نیاز به اینترنت گفت: ما در سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تنظیم مقررات، شرایط، ضوابط و تعرفه‌های VOLTE را تصویب کردیم. اما به دلیل تحریم‌ها، این قابلیت روی گوشی‌های خارجی در بازار کشور فعال نشده بود.

اما گوشی‌هایی که در داخل تولید می‌شوند، به این مجوز‌ها نیاز ندارند و می‌توانند این قابلیت را که روی شبکه فعال شده، به مردم ارایه کنند. تعرفه VOLTE در حد تعرفه صوت است. اما از آنجا که یک پهنای باند اختصاصی از طریق شبکه اپراتور بین دو طرف تخصیص داده می‌شود، کیفیت ارتباط تصویری بالا خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه