Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@23:53:48 GMT

دومین محموله کمک به سیل زدگان از ترکیه وارد ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۹۹۳

دومین محموله کمک به سیل زدگان از ترکیه وارد ایران شد

سرپرست اداره کل گمرک بازرگان گفت: دومین محموله کمک ترکیه ای ها به هم وطنان سیل زده شامگاه چهارشنبه /28 فروردین/ از طریق مرز بازرگان وارد کشور شد.

صادق نامدار روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این 2 کامیون از طرف استانداری «وان» ترکیه به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.

وی اضافه کرد: این محموله به وزن 15 تُن و 430 کیلوگرم شامل 124 سِت آشپزخانه، 600 تخته پتو و 120 تخته چادر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این محموله جهت تحویل به آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان های معین برای ارائه خدمات به سیل زدگان وارد کشورمان شد.

به گزارش ایرنا با وقوع سیل در روزهای گذشته در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری وارد شد و در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.

اولین محموله کشور ترکیه شامل چادر، پتو، وسایل بهداشتی و سِت ظروف نیز 11 فروردین جهت ارسال به مناطق سیل زده وارد کشور شده بود.

مرز بازرگان از طرف شمال در یک کیلومتری کشور ترکیه و از طرف شمال شرقی در امتداد مرزهای ایران با جمهوری خودمختار نخجوان قرار گرفته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترکیه هلال احمر سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار رئال مادرید مقابل رئال ‏سوسیداد که به میزبانی سوسیداد در ورزشگاه رئال‌ آره‌نا برگزار می‌شد ‏با گلی که آردا گولر به ثمر رساند با برتری یک گله شاگردان آنچلوتی به ‏پایان رسید.‏

مودریچ در سمت چپ میدان و درحالیکه چسبیده به خط طولی ‌‏حرکت می‌کرد صاحب توپ شد. او توپ را کمی عقب‌تر به شوامنی ‌‏داد. ستاره فرانسوی رئال با یک پاس قطری دقیق و تماشایی آغازگر ‌‏حرکت منجر به گل رئال شد. ‏

توپ او سمت راست محوطه جریمه سوسیداد به کارواخال رسید که ‌‏جلو کشیده بود. دنی کارواخال با دقت و اعتماد به نفسی مثال‌زدنی ‌‏پاس بلند شوامنی را با بغل پا و به صورت تک‌ضرب در عرض محوطه ‌‏جریمه سوسیداد فرستاد. توپ از مقابل دو مدافع سوسیداد گذشت ‌‏و به آردا گولر رسید تا او با یک بغل پای فنی و دقیق دروازه حریف را ‌‏باز کرده و دومین گلش با پیراهن رئال را به ثمر برساند. 

ویدئو: 331146

گولر امشب درحالی دومین گل خود را به ثمر رساند که اولین گل خود ‏با پیراهن رئال را روز 10 مارس مقابل سلتاویگو زده بود. او از زمان ‏رئالی شدن با پیراهن این تیم مقابل اتلتیکو مادرید، لاس پالماس، ‏خیرونا، رایو وایه‌کانو، سلتاویگو، اوساسونا و سوسیداد به میدان رفته ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • کنسرسیوم هنوز تشریفات گمرکی قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران را انجام نداده است
  • هنوز تشریفات گمرکی برای قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران انجام نشده است
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه