Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:43:26 GMT

امنیت آذربایجان غربی مثال زدنی است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۰۵۳

امنیت آذربایجان غربی مثال زدنی است

استاندار آذربایجان غربی گفت: به مدد تلاش این نیروهای نظامی و امنیتی، این استان همچنان در زمره مناطقی با شاخص های امنیتی قابل توجه به شمار می رود و امنیت در ایمن منطقه مثال زدنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، «محمدمهدی شهریاری»، استاندار آذربایجان غربی چهارشنبه شب(18فروردین) در شورای اداری آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر اطلاعات افزود: با وجود توطئه های امنیتی مختلف منطقه ای و فرامنطقه ای، کمترین موضوع امنیتی هم در این استان وجود نداشته است و باید در این خصوص از همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت در حوزه های داخلی و خارجی و مبارزه با فساد از جمله مهمترین وظایف وزارت اطلاعات به شمار می رود، اضافه کرد: اشرافیت دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ایران مورد اذعان و تحسین بسیاری از کشورهای دیگر است که باید بر این امر بالید.
 

این مسئول  با اشاره به اقدامات نیروهای امنیتی کشور در حفظ امنیت مردم با وجود تلاش داعشی ها برای خرابکاری در کشور بیان کرد: این نیروها به محض ورود به مرزهای کشور دستگیر می شدند و با تلاش نیروهای امنیتی ناکام می ماندند.
 

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی در مقابله با فساد اقتصادی ادامه داد: کشف شبکه های فساد، مبارزه با پولشویی و کشف شبکه های ثروت و قدرت اقدامات بی نظیری بوده است.
 

شهریاری همچنین تلاش نیروهای نظامی از جمله ارتش و سپاه پاسداران در دفاع از امنیت کشور را ستود و گفت: کارنامه این نیروهای جان برکف در دفاع از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار درخشان است.
 

وی در بخش دیگری از وضعیت مناسب دریاچه ارومیه خبر داد و افزود: در حال حاضر روزانه به طور متوسط 45 میلیون مترمکعب آب به دریاچه وارد می شود و حجم آن از سه میلیارد و 700 میلیون مترمکعب فراتر رفته است.
 

وی اضافه کرد: حجم دریاچه در حال حاضر نسبت به زمان مشابه سال گذشته 2 برابر شده است.
 

استاندار آذربایجان غربی همچنین از همراهی مردم در راستای کمک به سیل زدگان استان های مختلف کشور قدردانی کرد.

 

استکبار جهانی در ایجاد انسجام بین دشمنان نظام هم ناتوان است


پور فلاح، معاون وزیر اطلاعات هم در این جلسه گفت: استکبار جهانی در ایجاد انسجام بین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هم ناتوان بوده است.
 

 پورفلاح افزود: در سال های گذشته با وجود تلاش گسترده ضد انقلاب، دشمنان در عرصه های مختلف مقابل ملت ایران با شکست مواجه شده اند که این مهم نشان از استحکام و قدرت نظام اسلامی است.
 

وی با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در تامین امنیت منطقه و برخی از کشورهای اسلامی بیان کرد: به همین جهت آمریکا همواره از مواضع جمهوری اسلامی خشمگین است زیرا منابع خود در منطقه را از دست رفته می بیند.
 

این مسول  در این جلسه همچنین با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان های کشور گفت : در این سیل اقشار مختلف با همبستگی مثال زدنی برای عمران و آبادانی مناطق سیل زده شتافتند که این مهم موجب دلگرمی و امیدواری خانواده های سیل زده شد.
 

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان رژه روز ارتش روز ارتش ارتش سیل خبرگزاری کمک به سیل زدگان شبستان خسارت سیل اردبیل استاندار آذربایجان غربی قدرت ملی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی