Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@08:09:22 GMT

یک طرح ورزشی در سردشت به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۱۵۳

یک طرح ورزشی در سردشت به بهره برداری رسید

مهاباد - ایرنا - یک طرح ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته جوان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در شهرستان سردشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان سردشت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ورزشی با نام آکادمی آمادگی جسمانی ورزش در آب و با سرمایه گذاری یک میلیارد و 500 میلیون ریالی بخش خصوصی در این شهر به بهره ‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمال بیدخ بیان کرد: این باشگاه ورزشی با هدف اعتلای ورزش شهرستان، بهبود آسیب‌های ورزشی، بهبود وضعیت‌ جسمانی با فعالیت ورزشی درون آب راه اندازی شده که برای هشت نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.
وی اظهار داشت: این مرکز در ساختمانی 2 طبقه به صورت مجزا و با متراژ 210 مترمربع فعالیت های خود را در زمینه‌های ورزشی و توانبخشی، آمادگی جسمانی، ماساژ ورزشی و حرکات اصلاحی و ورزش در آب آغاز کرد.
بیدخ گفت: مدیریت این مرکز بر عهده «منصور احمدیان» کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی گرایش قلب و عروق، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رییس هیات نجات غریق و غواصی این شهرستان است.
به گزارش ایرنا در آیین افتتاح این طرح فرماندار سردشت و جمعی از مسوولان و ورزشکاران این شهرستان نیز حضور داشتند.
سردشت بیش از پنج هزار ورزشکار دارد که از این تعداد چهار هزار و 230 نفر بیمه شده هستند؛ در شهرستان سردشت 15 مکان ورزشی وجود دارد.
سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق قرار گرفته است.
7562/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان گرامیداشت هفته جوان سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین