Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@15:36:02 GMT

عابدی: آبروی شهرداری به معنای آبروی جمهوری اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۷۴۱

عابدی: آبروی شهرداری به معنای آبروی جمهوری اسلامی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبروی شهرداری، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به معنای آبروی جمهوری اسلامی است.

حیدرعلی عابدی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اگر مردم برای آزادسازی با شهرداری، وزارت راه، وزارت بهداشت یا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قرارداد می‌بندند تا پروژه‌ای با فعالیت پیمانکاران در شهر آغاز شود، چنانچه وزارتخانه‌ها یا شهرداری‌ها بیش از توان مالی خود بدهی ایجاد و نتوانند بدهی‌ها را پرداخت کنند، اعتماد به نظام جمهوری اسلامی دچار خدشه خواهد شد و ارزش عمرانی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه «اعتماد عمومی» ارزش بیشتری نسبت به انجام پروژه های عمرانی دارد، تصریح کرد: دومین خدمتی که می توان به نظام جمهوری اسلامی ارایه کرد، توسعه فعالیت‌های عمرانی است زیرا انجام این اقدامات می‌تواند تورم را کاهش داده و باعث ایجاد رونق و کمک به قشرهای ضعیف جامعه شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که اقدامات عمرانی نباشد، توسعه کشور امکان‌پذریر نخواهد بود و رشد یافتگی نخواهیم داشت؛ شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی باید بر اساس توان اعتباری خود پروژه‌های عمرانی را آغاز کنند تا پیمانکارها دچار لطمه و آسیب نشوند.

عابدی با بیان اینکه بصیرت و تیزبینی لازم در شهرداری اصفهان برای اجرای پروژه‌های عمرانی وجود دارد، گفت: شهرداری اصفهان تا حصول اطمینان از تامین اعتبار پروژه‌ها، اجرای آنها را در دستور کار قرار نمی‌دهد به همین دلیل پروژه‌هایی که کلید می‌خورد علی‌رغم اینکه بر دوش خود شهرداری سنگینی می‌کند، می‌تواند در توسعه شهر و کشور تاثیرگذار باشد و مانع سلب اعتماد پیمانکاران شود.

وی اظهار کرد: مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان از جمله پروژه‌هایی است که پس از تامین اعتبار آغاز شده و مشتاق هستیم بیشتر از کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، شاهد کلنگ زنی و افتتاح موفقیت آمیز باشیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني شهر شهرداری اصفهان نماینده مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی