Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - عضو کميسيون صنايع و نماينده مردم قزوين،آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسايل و مشکلات کارآفرينان و توليدکنندگان زن استان در ستادهاي تسهيل و رفع موانع توليد و نشست هاي ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي بررسي مي شود.

به گزارش ايرنا، سيده حميده زرآبادي روز پنجشنبه در نشست جمعي از کارآفرينان زن استان قزوين که در حاشيه بازديد از شهرک صنعتي کاسپين انجام شد،افزود: ستاد تسهيل و فرماندهي اقتصاد مقاومتي در کنار شوراي گفت و گوي بخش خصوصي و دولت ظرفيت بسيار مناسبي براي گره گشايي از مشکلات بخش توليد به شمار مي روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اين نشست ها بهترين محل براي بازگو کردن مشکلات صنعتگران با جزييات و تصميم گيري براي حل مسايل بخش توليد و انعکاس آن به مسئولان تصميم ساز در سطح ملي است.
زرآبادي اظهار داشت: امسال در حوزه تسهيلات به بخش صنايع تصميمات مناسبي از سوي مجلس اتخاذ شده که مي تواند به تامين منابع مالي مورد نياز بخش توليد کمک قابل توجهي داشته باشد.
وي تاکيد کرد: همه مديران اجرايي در سال جاري با توجه به تحريم هاي ظالمانه دشمنان که صنعت را تحت فشار قرار داده و از سويي براي تحقق شعار سال وظيفه دارند به شکل ويژه براي کمک به بخش توليد تلاش کنند.
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي قزوين نيز در اين نشست خواستار پي گيري نمايندگان استان در مجلس براي رفع مشکل شعاع جديد تعيين شده براي شهرک صنعتي قزوين از تهران که باعث رفع برخي امتيازات مربوط به معافيت هاي مالياتي شده است، شد.
حميدرضا خانپور اظهار داشت: مي توان با ارايه مشوق هاي خاص و ويژه براي کارآفرينان و سرمايه گذاران زن، بانوان فعال در عرصه هاي اقتصادي را نيز نسبت به سرمايه گذاري در شهرک هاي صنعتي استان قزوين راغب کرد.
مديرکل بانوان و خانواده استاندازي قزوين نيز در اين نشست از تلاش اين اداره کل در جهت تقويت کارآفريني و اشتغال بانوان خبر داد و گفت: نقش بانوان کارآفرينان و اثرگذار در حوزه هاي توليدي دارند، در کمک به اقتصاد و اشتغال استان و کشور برکسي پوشيده نيست.
در جريان بازديد زرآبادي از شهرک صنعتي کاسپين، وي همچنين مرکز کسب و کار و فناوري اين شهرک و 2 واحد توليدي با سرمايه گذاري کارآفرينان زن در اين شهرک بازديد کرد.
3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول سواری ظهر چهارشنبه در اختتامیه رویداد استارتاپی روش‌های مدیریت مصرف آب در صنایع نساجی در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی آماده دریافت ایده‌های خلاقانه در حوزه‌های مختلف است و آنهایی که قابلیت پرورش و ارتقا دارد را حمایت می‌کند و در اختیار صنعت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه دانشجویان در بسیاری از موارد با ایده‌های خلاقانه خود، مسائل صنایع را حل کرده‌اند، تصریح کرد: در بخش ارتقای تکنولوژی صنایع از حضور دانشگاهیان استقبال می‌کنیم و هم‌اکنون نیز در بخش مدیریت بهینه و همچنین تکنولوژی و صادرات پذیرای دانشگاه و افراد فعال در حوزه نوآوری و فناوری هستیم چراکه ارتقای فناوری یکی از اولویت‌های صنایع به‌شمار می‌رود و باید در جهت رشد و توسعه بازار صنایع قدم برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان با تاکید بر اهمیت بهینه‌سازی و مدیریت مصرف منابع گفت: امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی ایجاد شده نیاز به توسعه دارد و به همین علت در بخش تأمین زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه آب و برق مشکل داریم. یکی از راهکارهای حل این مشکل، افزایش تأمین منابع و راهکار مهم دیگر، بهینه‌سازی و مدیریت مصرف است.

وی کمک‌های بخش دانش‌بنیان به صنعت را ضروری دانست و ادامه داد: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مثل قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و در حوزه اقتصاد هم با همین رویکرد می‌توان مسائل و مشکلات را حل کرد.

سواری معتقد است که نفوذ علم در همه زمینه‌ها کارآمدی و اثربخشی دارد و هرچه به سمت جلو پیش می‌رویم، نیازها بیشتر می‌شود، امید است به واسطه حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان در دانشگاه، مشکلات صنعت حل بشوند.

وی ادامه داد: در دوران پیش از انقلاب اسلامی، حتی یک شهرک صنعتی منسجم در استان اصفهان وجود نداشت و اگر کسی قصد ایجاد واحد صنعتی را داشت و به دولت و حاکمیت وصل نبود، باید مشکلات و سختی‌های فراوان را تحمل می‌کرد اما امروز به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فقط در استان اصفهان بیش از ۱۰۰ شهرک و ناحیه صنعتی استقرار دارد که بیش از ۲۰ هزار واحد صنعتی را تحت پوشش خود قرار دادند.

کد خبر 6087794

دیگر خبرها

  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین