Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@04:16:14 GMT

رئیس قضا: دستگاه قضا علت سیل را بررسی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۵۹۸

رئیس قضا: دستگاه قضا علت سیل را بررسی می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه بیان داشت: باید بررسی شود که آیا سیل روز‌های اخیر قابل پیش بینی بوده یا خیر و بعد از آرام شدن وضعیت در مناطق سیل زده، مراجع علمی و دستگاه قضا باید علت این سیل را پیگیری و بررسی کنند و اکنون کمک‌های مردمی و تسهیل در روند توزیع آن است و تلاش برای پرداخت خسارت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با مردم دنیا نیز باید با کرامت رفتار کنیم چرا که فقیر و غنی نیز نزد خداوند جایگاهی دارند و ما در جایگاه انتظار، منتظر آقایی هستیم که دنیا را از زشتی‌ها نجات دهد.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: ما معتقدیم آینده در اختیار صالحان است و حاضمه هستی باطل را نمیپذیرد و در این دنیا ماندگاری ندارد.

رئیسی ادامه داد: آینده یک آینده بسیار روشنی است و وعده الهی این است. سخن و مکتب و انسان‌های باطل بقایی در دنیا و هستی ندارند و قراری است که قرآن برای ما ترسیم کرده است.

وی تصریح کرد: مکتب ظلم پذیری و جریان استکبار بر رسانه‌های عالم به جهان تلقین میکند که راهی جز ما نیست و با سینمایی هالیوود این را منتشر میکنند و، اما مکتب انتظار میگوید با تکیه بر خدا و توکل بر او با ایستادگی و مقاومت و امید میتوان پیشرفت کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس قضا قوه قضائیه دستگاه قضا سیل علت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود

رضا یعقوبی گفت: علی رغم پیش بینی و اقدامات صورت گرفته شاهد ورود حجم بالای آب به شهر هستیم  که این موضوع بایستی در زمان مناسب بررسی شود، اما در حال حاضر بایستی تدابیر لازم برای رفع بحران آب گرفتگی معابر با اقدام جهادی کلیه دستگاه‌های خدمت رسان با همکاری شهروندان انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند تاکید کرد: دستور بررسی چرایی به وجود آمدن وضعیت موجود نیز صادر شده و به طور قطع در صورت اثبات اهمال صورت گرفته، مسئولین مربوطه در مقابل به دستگاه قضایی پاسخگو خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شمش خم کن چیست؟
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود