Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@07:13:32 GMT

فوتسال ایران سوم جهان باقی ماند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۶۷۳

فوتسال ایران سوم جهان باقی ماند

به گزارش جهان نيوز، براساس جدیدترین رده بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ که امروز (پنجشنبه، ۲۹ فروردین) منتشر شد، تیم ملی فوتسال ایران همچنان در رتبه سوم جهان و اول آسیا قرار دارد.

در این رده بندی، تیم ایران با ۱۶۶۳ امتیاز در رده سوم جهان قرار گرفته است و آرژانتین که پیش از این هم امتیاز با ایران در رتبه سوم جای داشت با یک امتیاز کاهش به رتبه چهارم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایران تنها تیم آسیایی حاضر در میان ۱۰ تیم برتر جهان است.

تیم ملی برزیل با ۱۸۷۵ امتیاز رتبه اول و اسپانیا با ۱۷۶۳ همچنان رتبه دوم را در اختیار دارند.
پس از ایران تیم‌های آرژانتین، روسیه، پرتغال، قزاقستان، ایتالیا، اوکراین و پاراگوئه در رتبه‌های چهارم تا دهم جهان جای گرفته اند.

در رده بندی تیم‌های آسیایی پس از ایران، ژاپن با ۱۳۸۸ امتیاز در رده دوم (۱۴ جهان) و تایلند با ۱۲۸۱ امتیاز سوم (۱۹ جهان) و ازبکستان با ۱۱۸۷ امتیاز در رده ۴ آسیا (۲۹ جهان) قرار دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد

مطابق شاخص‌های نظام رتبه‌بندی وبومتریکس، دانشگاه بیرجند از میان ۳۲ هزار موسسه جهانی در رتبه ۲ هزار و ۷۳۸ قرار گرفته است که در این خصوص هزار و ۱۳۱ پله در سطح جهان ارتقا داشته است.

این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد مقالات پراستناد، تعداد ارجاعات به مقالات پژوهشگران در پایگاه Google Schoolar و تعداد لینک‌های دریافتی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید

 رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور

رتبه‌بندی وبومتریکس شاخصی برای رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دنیا است که از سوی مؤسسه تحقیقاتی (CSIC) Consejo Superior de Investigaciones Cientificas در کشور اسپانیا از سال ۲۰۰۴ مشغول به فعالیت است.

این مؤسسه هر شش ماه یکبار وب سایت‌های بیش از ۳۲ هزار دانشگاه و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی را از بین ۲۰۰ کشور جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل