Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@02:54:13 GMT

بازی های حساس امروز لیگ دسته دو فوتبال کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۷۰۱

بازی های حساس امروز لیگ دسته دو فوتبال کشور

این فصل از بازی‌های لیگ ۲ در دو گروه ۱۳ تیمی در جریان بود که از ابتدا هم مقرر شده بود تیم‌های اول و برنده تیم‌های دوم و مجموعا سه تیم راهی لیگ یک شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، در گروه الف. تیم خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری قهرمان شد و به لیگ یک صعود کرد. تیم محسن عاشوری با ۵۴ امتیاز و ۷ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در حالی قهرمان شد که با ۱۶ برد صاحب بیشترین پیروزی در بازی‌ها است و از سویی با ۱۲ گل خورده بهترین خط دفاعی بازی‌ها را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عناوین نه فقط در گروه الف. بلکه در هر دو گروه بهترین است. در گروه الف. هم چنین داماش گیلان تیم راه یافته به بازی پایانی جام حذفی دوم شد و به مرحله پلی آف راه پیدا کرد.

اما در گروه ب. نیروی زمینی اگر چه با ۴۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، اما در هفته پایانی با قرعه استراحت روبرو است و اگر امروز آرمان گهر سیرجان ۴۱ امتیازی در خانه خود از سد تیم پرسپولیس گناوه بگذرد با ۴۴ امتیاز قهرمان خواهد شد. آرمان گهر البته هفته‌های متمادی در صدر جدول بود و در هفته‌های اخیر با امتیازاتی که از دست داد کمی از صدر دور شد. با این حال تیم قاسم شهبا برای قهرمانی در گروه ب. و صعود مستقیم به لیگ یک تنها نیازمند عبور از سد تیم پرسپولیس گناوه آنهم با هر نتیجه‌ای است. رقم خوردن این نتیجه با توجه به جایگاه‌های دو تیم در جدول رده بندی محتمل است.

به نظر می‌رسد در بدترین شرایط تیم نیروی زمینی دوم شود و راهی مرحله پلی آف شود. البته تیم پاس همدان که در بازی‌های امروز میزبان تیم قعر جدولی مس شهر بابک است می‌تواند با شکست این تیم ۴۳ امتیازی شود، اما تفاضل گل این تیم در حال حاضر ۴ گل از نیروی زمینی پایین‌تر است و گل زده نیروی زمینی هم بیشتر است و پاس در شرایطی می‌تواند دوم شود که که با اختلاف ۵ گل مس شهر بابک را شکست دهد که این نتیجه کمی دور از انتظار است. به خصوص که مس شهر بابک برای ماندن در جدول بازی‌ها تلاش می‌کند.

برنامه بازی‌های امروز در گروه ب.

۱۶:۳۰آرمان گهرسیرجان - پرسپولیس گناوه
۱۶:۳۰ شهرداری بندرعباس - نفت و گاز گچساران
۱۶:۳۰ شهردارى فومن - نفت امیدیه
۱۶:۳۰ پاس همدان - مس شهر بابک
۱۶:۳۰ خیبر خرم آباد - شهدای بابلسر
۱۶:۳۰ استقلال رامشیر - بعثت کرمانشاه

منبع: تابناک

کلیدواژه: لیگ دو داماش خوشه طلایی پاس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان تیم پاریزه ر کردستان به عنوان تنها نماینده استان در این مسابقات حضور دارد.

مرحله دوم لیگ دسته دو فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

نماینده استان در گروه اول با تیم‌های پاس بافق یزد، یادآوران شاهدیه یزد و عاشوری زاد چالوس هم‌گروه است.

تیم پاریزه ر در دیدار دوم مرحله نهایی روز جمعه هفتم اردیبهشت درخانه هندبال سنندج میزبان نماینده یزد است.

دیگر خبرها

  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است