Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@18:38:56 GMT

همکاری باشگاه اشتوتگارت با سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۹۶۳

به گزارش پارس نیوز، 

"اریک استرادینگر" رئیس باشگاه ام.‌تی‌.وی. اشتوتگارت به همراه "الکس رویز" از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان با حضور در دفتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مسعود تابش، مدیرعامل و محمدعلی بصیریان مدیر آکادمی فوتبال سپاهان دیدار و گفتگو کردند.

هدف از این دیدار تبادل نظر درباره آغاز همکاری‌های آکادمیک ورزشی دو باشگاه و همچنین ارتقاء سطح تیم‌های پایه و دیگر مراودات ورزشی بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه اشتوتگارت آلمان با امیر قلعه نویی، سرمربی طلایی پوشان سپاهان دیدار و گفتگو کردند و دقایقی پیرامون همکاری‌های متقابل در زمینه فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

باشگاه ام.تی.وی. اشتوتگارت آلمان در سال ۱۸۴۳ تأسیس شده و یکی از باسابقه‌ترین باشگاه‌های آلمان به شمار می‌آید که در زمینه کشف استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف و پرورش آنها به صورت تخصصی فعالیت می‌کند که در این میان می‌توان به "سامی خدیرا"، "گومت" و "مالز بومل" اشاره کرد که این باشگاه به فوتبال دنیا معرفی کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فولاد مبارکه فوتبال آلمان اصفهان امیر قلعه نویی باشگاه سپاهان روابط عمومی فدراسیون فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان

باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی اعلام کرد که شاگردان سیاوش اکبرپور در مسجدسلیمان به مصاف سپاهان می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و پیدا نکردن زمین در اهواز، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان به میزبانی شهر مسجدسلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

این دیدار از ساعت 19:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام می‌شود.

صعود بی‌دردسر سپاهان در جام حذفی؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم