Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@12:13:36 GMT

واکنش اومتیتی به شایعه عود کردن مصدومیت زانویش (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۰۳۲

اومتیتی دیروز به دلیل درد زانو تمرین نکرد.

طرفداری - ساموئل اومتیتی، مدافع بارسلونا می‌گوید مشکلی به لحاظ مصدومیت ندارد و حالش خوب است.

اومتیتی عملا مهره‌ای سوخته برای بارسلونا در این فصل بود. او به کلی جایگاهش در ترکیب اصلی را به کلمنت لنگلت واگذار کرده و پس از ماه‌ها ریکاوری صرفا در بازی‌های کم اهمیت‌تر و تنها برای استراحت دادن به هم وطنش در ترکیب قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اصلی افت او نیز مشخص است. مقاومت در برابر انجام عمل جراحی زانو. زانوی پای چپ اومتیتی مدت‌ها است او را آزار می‌دهد ولی درد شدیدی که این مدافع در 17 سالگی به دنبال جراحی تحمل کرد، موجب شده او با پیشنهاد کادر پزشکی بارسا مخالفت کرده و زیر بار جراحی دوباره نرود. نتیجه اینکه اومتیتی 4 ماه ریکاوری کرد و در هر جلسه تمرینی احتمال دارد مصدومیتش عود کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، اومتیتی دیروز نتوانست در تمرینات بارسلونا شرکت کند و دلیل آن هم درد زانوی پای چپ اعلام شد. چنین چیزی مطابق انتظار از سوی هواداران به عنوان نشانه‌ای بر عود کردن مصدومیت کهنه اومتیتی تعبیر شد اما ظاهرا داستان اینقدر جدی نیست. اومتیتی در توییترش نوشت:

همه چیز خوب است. همه چیز در بهترین حالت است

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ژاوی هرناندس در روزهای پایانی ژانویه اعلام کرده بود  که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد اما اخیرا نظرش تغییر کرد و فصل بعد هم روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد بود. 

به گزارش الموندو، خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد و گفت: این تصمیم باشگاه است. من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، حتی اگر تعجب برانگیز یا عجیب به نظر برسند. مسئولیت من نیست که در مورد مربیان و تصمیمات آنها اظهار نظر کنم. اگر لاپورتا این را مناسب بداند  و ژاوی راضی باشد، او در تیم می‌ماند و من نمی‌توانم نظر خودم را در این مورد داشته باشم. 

 پیشتر ژاوی درباره دلیلیش برای ماندن در بارسلونا گفت: همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند. 

بارسلونا پس از ۳۲ هفته با ۷۰ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار د ارد و در دیدار بعدی با والنسیا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش/ چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی‌کند؟