Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:26:02 GMT

43 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان سروآباد اختصاص داده شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۱۴۷

43 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان سروآباد اختصاص داده شد

سنندج - ایرنا - سرپرست فرمانداری سروآباد گفت: 43 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و آبادنی و رفع مشکلات مهم این شهرستان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کامیار میرزایی روز پنجشنبه در همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان اظهار داشت: این میزان اعتبار تختصیصی برای توسعه و آبادانی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، کمک به شهرداری سروآباد و رفع مشکلات مهم شهرستان به ویژه در حوزه تامین آب شرب روستاها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری سروآباد بر لزوم رفع مشکلات روستائیان تاکید کرد و گفت: میز خدمت باید در روستاها با حضور مسئولان و مدیران شهرستانی و دیدار چهره با چهره مردم انجام شود.
میرزایی تاکید کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها باید مشکلات و درخواست های روستائیان را پیگیری کرده و روستانشینان را به ماندگاری در روستاها تشویق کنند.
بخشدار مرکزی شهرستان سروآباد نیز در این جلسه بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: دهیاران به عنوان بازوان قوی دولت در روستاها باید مشکلات و مطالبات روستائیان را بررسی و به مسئولان ارشد شهرستانی ارجاع دهند.
بهروز علی نژاد افزود: دهیاران در انجام پروژه های عمرانی باید تلاش کنند مشارکت های مردم را جلب کرده و خدمات نظام و دولت را در سطح روستاها اطلاع رسانی کنند.
وی اضافه کرد: پیرو تفاهم نامه استانداری با بنیاد مستضعفان در راستای رفع محرومیت و توانمند سازی اقتصادی و فرهنگی مردم، مجریان طرح توان افزایی بنیاد علوی در شهرستان مستقر شده اند و همه دهیاران باید با مجریان این طرح همکاری لازم را داشته باشند.
در پایان این همایش از 10 دهیار برتر شهرستان سروآباد تقدیر و تجلیل شد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سروآباد تخصيص اعتبار توسعه روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت