Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@09:26:59 GMT

رژه باشکوه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۲۹۲

رژه باشکوه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح، همزمان با روز ارتش در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مراسم رژه نیروهای مسلح صبح امروز ۲۹ فروردین همزمان با روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرمانده قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه و نیز جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این آئین مسئولان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

در این آئین یگان‌های مستقر از مقابل جایگاه رژه رفتند و گوشه‌ای از توان و اقتدار نیروهای دفاعی و مسلح نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

رژه حماسی نیروهای مسلح جلوه‌ای از قدرت ایمان، تعهد و توان نظامی و آمادگی آنها را به نمایش گذاشت.

همچنین در این آئین جمعی از جانبازان دفاع مقدس نیز از مقابل جایگاه رژه رفتند و آمادگی خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در ابتدای این آئین امیر فرهاد فرمانده قرارگاه غرب ارتش اظهار داشت: ارتش با پیشقراولی در جهاد و مقاومت در تهاجم بعثی‌ها به یاری انقلاب و مقتدای خود پرداخت و امروز هم تا سرحد شهادت از نظام دفاع خواهد کرد.

وی بیان داشت: ما در کنار برادران سپاهی با تاسی از ائمه اطهار در راه آرمان‌ها و عزت و ناموس ملی با کسب آمادگی نظامی کامل به مقابله با هرگونه توطئه خواهیم پرداخت.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هم با محکوم کردن اقدام امریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ارتش و سپاه ید واحد هستند.

وی افزود: آمریکا برای اختلاف افکنی بین نیروهای انقلابی عددی نیست.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی