Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:51:40 GMT

کمک‌های موقوفات استان تهران به سیل‌زدگان خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۳۹۶

کمک‌های موقوفات استان تهران به سیل‌زدگان خوزستان

‌ براساس جلسه روزهای گذشته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه با متولیان موقوفات استان تهران کمک‌های نقدی و غیرنقدی تهیه و به صورت خودجوش به منطقه سیل‌زده استان خوزستان فرستاده شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبدالهی در حاشیه ارسال کمک‌های متولیان موقوفات استان تهران به استان خوزستان درباره کمک‌های اداره اوقاف استان تهران گفت: با توجه به تصمیماتی که در ستاد کمک‌رسانی به سیل زده‌های استان‌های خوزستان و لرستان گرفته شد، قرار بر این شد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به عنوان پشتیبان این دو استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس در تمام امامزادگان نسبت به نصب پلاکارد و جایگاه ویژه و همچنین اطلاعات‌رسانی لازم برای جمع‌آوری کمک به هموطنان اتفاقات خوبی رخ داد، ضمن اینکه تمام همکاران ما نیز با تلاش شبانه‌روزی در کنار هموطنان به جمع‌آوری و اطلاع رسانی در این راستا پرداختند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران تاکید کرد: تا به حال چندین نوبت کمک‌ها نیز به استان لرستان و خوزستان ارسال شده است. همچنین چندین کار خوب نیز اتفاق افتاده است که بر اساس آن در یک جلسه‌ای که با متولیان موقوفات برگزار شد یک همت و همدلی رخ داد که بر اساس آن یکسری اقلام به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

عبدالهی یادآور شد: نمونه این کمک‌رسانی‌ها شامگاه چهارشنبه (۲۸ فرودین‌ماه) است که به ترتیب یکسری مبالغ نقدی و غیر نقدی شامل اقلام بهداشتی، فرش، پتو و.... به استان خوزستان ارسال خواهد شد. موقوفات با توجه به نیازمندی‌هایی که مطرح بود و از خوزستان به ما اطلاع‌رسانی شده بود اقلامی را تهیه و به این استان ارسال کردند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با متولیان موقوفات داشتیم و اعضای ۴۰ موقوفه حضور داشتند این تصمیمات اتخاذ شد و امروز این کمک‌های غیرنقدی که در حال حاضر شاهد آن هستیم از میان ده موقوفه و متولیان استان تهران تهیه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در مورد کمک‌رسانی به استان گلستان خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت مشترک در همه استان‌ها فعالیت خوبی داشته ولی ریاست سازمان تاکید داشتند این موضوع اطلاع نشود و یا منبع اطلاع‌رسانی آن سازمان نباشد.

عبدالهی بیان کرد: تمام سازمان‌های اوقاف در استان‌های کشور نقش خوبی ایفا کردند و تمام امامزادگان ما در سراسر کشور به خصوص در گلستان کار کمک‌رسانی کردند و اسکان خانواده‌ها را داشته و تمام امامزادگان در گلستان و شرق مازندران شروع به اسکان و پخت غذا کردند و هر آنچه در توان داشته گذاشتند.

وی اضافه کرد: در این میان قرار است استان تهران معین استان خوزستان و لرستان باشد، این بدین معنا نیست که استان‌ها دیگر فعالیت ندارند بلکه سایر استان‌های ما نیز معین چند استان هستند و ما هم این دو استان را داریم و این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره اوقاف و امور خیریه سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس

ستاره سابق اتلتیکو ماردید و چلسی به قهرمان این روزهای رسانه‌های برزیل تبدیل شده‌است.

طرفداری | دیگو کوستا چندین مردم گرفتار در سیل برزیل را نجات داد.

به گزارش گلوبو اسپورت، دیگو، ستاره باشگاه گرمیوی برزیل در مسیر بازگشت به خانه با سیل شدید شهر ال دورادو دو سول مواجه شد. کوستا با مشاهده وضعیت وخیم مردم، خودرو شخصی خود را متوقف کرد و به کمک آن‌ها شتافت. ستاره سابق اتلتیکو مادرید و چلسی بدون معطلی به کمک یک جت‌اسکی که در اتومبیل خود داشت، برای انتقال خانواده‌های گرفتار در سیل به مکان‌های امن دست‌به کار شد و در ادامه دوستان او نیز با چند جت‌اسکی به محل سیلاب آمدند و عملیات نجات را ادامه دادند. این اقدام قهرمانانه دیگو کوستا و دوستانش در برزیل به طور گسترده مورد تحسین مردم و مطبوعات قرار گرفته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات