Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز ۲۹ فروردین ماه در نشست شورای اداری اندیمشک با انتقاد از عملکرد پیمانکاران در حوزه فاضلاب شهری اظهار کرد: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌ها با نظارت دقیق و برنامه‌ریزی صحیح اسباب رضایت شهروندان را فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه باید درس‌های بزرگ از حوادث و سیلاب اخیر فرا گرفت، گفت: اقدامات باید به گونه ای باشد که با کار کارشناسی، تلاش و آبخیزداری، دیگر هرگز شاهد سیلاب نباشیم.

رییس کمیسیون انرژی مجلس با تبریک روز ارتش و اعیاد شبانیه افزود: ارتش در میدان عمل در کنار  دیگر نیروها اعم از سپاه، هلال احمر، دولت و سایر دستگاه‌ها و نهادها با استفاده از تجهیزات و جسم خود در کنار مردم برای کاهش آلام شهروندان قرار گرفت.

حسنوند سپاه را نهادی امید بخش و پیش‌گام در حوزه‌های مختلف کشور دانست و اضافه کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس با امدادرسانی و احداث پروژه‌های مهم هم‌چون سد کرخه همواره پیشگام  بوده و در همه عرصه به عنوان بازوی توانمند کشور و نظام حضور فعال و سازنده دارد.

نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه پدر و رییس دانشگاه تروریست‌های جهان سپاه را تروریست می‌نامد، بیان کرد: دشمن در پی برچیدن بذر امید در کشور با تضعیف نهادهای برگرفته از مردم بوده و تلاش دارد، توان نظام را کاهش داده و به کشور ضربات سنگین وارد کند.

او با اشاره به اینکه از  شرایط کشور در حوزه بودجه و تحریم‌ها آگاه هستیم، توضیح داد: مردم و نمایندگان هیچ گونه بهانه برای اهمال و کم‌کاری را نخواهند پذیرفت و مسیر توسعه و خدمت باید با شتاب و بر اساس برنامه پیش رود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدعیان دروغین حقوق بشر سیل‌زدگان کشور را نیز تحریم کردند، تصریح کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی شهرستان اندیمشک به سیل‌زدگان بیش از کلیه کمک‌های کشورهای خارجی بوده است.

فریدون حسنوند با تاکید بر حفظ وحدت رویه و یاری به سیل‌زدگان در شهرستان، استان و کشور افزود: باید این روحیه انقلابی تقویت شده و فارغ از رنگ‌ها و جناح‌ها به خدمت پرداخته شود، زیرا این رویه توسعه و پیشرفت کشور را در پی دارد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدعیان دروغین حقوق‌بشر در کمک رسانی به سیل‌زدگان اخلال ایجاد کردند، توضیح داد: مانع از دریافت‌کمک‌ها به سیل زدگان می‌شوند و حساب‌ها را به بهانه تحریم در این شرایط مسدود می کنند و در نهایت شعار انسانیت و دوست داشتن مردم ایران را سر می دهند.

حسنوند در پایان افزود: باید با تلاش و خدمت به شهروندان خسارات را جبران و  با انجام اقدامات موثر مانع از تکرار حوادث تلخ مشابه شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا خوزستان سپاه تروریست اندیمشک سیل زدگان برنا خوزستان کمیسیون انرژی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک روز جهانی کارگر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جدید نقشه راه توسعه کشور را برای یک سال آینده ترسیم کردند که مهمترین ضلع تحقق این شعار نیروی کارگران است.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی حاصل از فروش بیشتر نفت برای توسعه کشور چاره کار نیست، خاطرنشان کرد: با سازماندهی تولید در کشور و برداشتن گام های اساسی در این زمینه می توان عرصه را بر فعالیت های مولد اقتصادی باز کرده و زمینه رشد و توسعه را فراهم آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل در روند تولید باید همراه با بها دادن به نیروی کار و قشر کارگران باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر نیروی کار بیمه شده اجباری در واحدهای تولیدی اردبیل مشغول به کار هستند که باید تلاش کنیم با رونق دادن به بخش تولید این میزان را افزایش دهیم.

بدری توسعه مبتنی بر تولید پایدار را یادآور شد و بیان کرد: کارگران سختکوشی که در جبهه خودکفایی کشور تلاش می کنند باید مولفه جهش تولید را با کارآمدی بیشتر هدفگذاری کنند تا زمینه توسعه روزافزون فراهم آید.

وی جامعه کار و کارگری را شریف ترین جامعه در روند بهبود اقتصاد کشور نام برد و گفت: امروزه یکی از پیش زمینه‌های توسعه پایدار تمرکز بر تولید است که ضروری است تا با محوریت واحدهای تولیدی و ارتقای زیرساخت‌های اشتغال زمینه پیشرفت اقتصادی و افزایش ثروت مردم منطقه را فراهم آوریم.

کد خبر 6094572

دیگر خبرها

  • کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست